رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرصت دو ماهه مدعی العموم برای رفع مشکلات آب آشامیدنی رامهرمز / بازدید چند ساعته از بخش‌های مختلف تاسیسات آب شهری و روستایی

7:42 - 07 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۶۶۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رامهرمز در پی نارضایتی مردم از وضعیت آب آشامیدنی و در راستای دفاع از حقوق عامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تاسیسات آب آشامیدنی شهری و روستایی دستورات لازم را برای رفع مشکلات بهداشتی و حفاظتی گاز کلر صادر کرد.
قاسمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با تاکید بر احیای حقوق عامه ضمن بازدید چند ساعته از بخش‌های مختلف تاسیسات آب آشامیدنی شهری و روستایی در جریان مشکلات بهداشتی این حوزه قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات بهداشتی و حفاظتی گاز کلر صادر کرد.
 
 
فرصت دوماه مدعی العموم برای رفع مشکلات بهداشتی و حفاظتی گاز کلر آب آشامیدنی رامهرمز / بازدید چند ساعته دادستانی از بخش‌های مختلف تاسیسات آب آشامیدنی شهری و روستایی /

وی با اشاره به تخصصی بودن موضوع و اخذ نظرات کارشناسی عنوان کرد: به عنوان مدعی العموم فرصت دو ماهه به متولیان امر داده شده است تا نسبت به بر طرف نمودن این نقایص اقدام و گزارش آنرا به دادستانی این شهرستان اعلام کنند.
 
فرصت دوماه مدعی العموم برای رفع مشکلات بهداشتی و حفاظتی گاز کلر آب آشامیدنی رامهرمز / بازدید چند ساعته دادستانی از بخش‌های مختلف تاسیسات آب آشامیدنی شهری و روستایی /

دادستان رامهرمز افزود: همچنین در حوزه آب روستایی نیز از وضعیت آب بخش رود زرد تا تاسیسات سید حسن که در حوزه قضایی شهرستان شوشتر و هفتگل و  تامین کننده آب روستایی رامهرمز است بازدید بعمل آمد که با اخذ راهکار‌های کارشناسی از کارشناسان در حال تنظیم دستورات لازم است.

قاسمی نژاد اضافه کرد: بزودی از تاسیسات آب بخش ابوالفارس نیز بازدید و پس از بررسی کارشناسان دستورات لازم دراین خصوص صادر خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *