سلطانی‌فر: ١٥تفاهمنامه بین فدراسیون‌های ورزشی ایران و عراق باید اجرایی شود

18:44 - 02 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۶۰۸۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ١٥ طرح همکاری بین فدراسیون‌های ورزشی ایران و عراق امضا شده و انتظارم این است که فدراسیون‌ها تلاش ویژه‌ای برای اجرایی‌شدن مفاد این اسناد به کار گیرند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی که بعد ازظهر امروز (چهارشنبه) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در زمینه همکاری‌های ورزشی و توانمندی‌های دو کشور ایران و عراق وجود دارد، در سال‌های اخیر اسناد بسیار خوب و مبسوطی در زمینه چگونگی همکاری‌ها و گسترش روابط مبادله شده و برای اجرایی‌شدن این اسناد بحث‌های خودمان را در نشست مشترک آغاز کردیم و تلاش داریم زمینه اجرایی‌ شدن مفاد آنها را فراهم کنیم.

وی توانمندی‌های شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاری ایران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با عنایت به این توانمندی‌ها عملیات احداث دو استادیوم در عراق در دست اجرا قرار دارد و امیدواریم با استفاده از فرصت‌هایی که در عراق وجود دارد شاهد حضور شرکت‌های ایرانی برای توسعه اماکن ورزشی عراق باشیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: توانمندی تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی ایران بالاست و از لحاظ کیفیتی دارای قابلیت بالا هستند که با ارائه آن می‌توانیم این شاخصه را گسترش دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *