خوشحالم از تیم‌ملی خط خورده‌ام/نتوانستم به کی‌روش حقیقت را بگویم

9:18 - 18 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۵۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: محسن فروزان در اظهار نظری عجیب اعلام کرد برای اولین و شاید آخرین بار در زندگی‌ از اینکه از تیم ملی خط خورده، خوشحال است.
دروازه‌بان استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی میزان در خصوص خط خوردنش از تیم ملی گفت: خیلی خسته بودم و نیاز به استراحت داشتم. می‌توانید از سجاد شهباززاده که در تیم ملی و اردوهای استقلال با یکدیگر هم‌اتاق هستیم، ‌بپرسید. در اردوی تیم ملی به سجاد گفتم ای کاش  کی‌روش مرا خط بزند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا شخصا این موضوع را به سرمربی تیم ملی نگفت، اظهار داشت: انتظار دارید بروم به سرمربی تیم ملی بگویم که مرا خط بزن چون روحیه ندارم؟ آن هم به کی‌روش که می‌گوید بازیکن باید سرباز تیم ملی باشد و برای تیمش جان بدهد. من گفتم در این مقطع خوشحال شدم از تیم ملی خط خوردم، نگفتم که دوست دارم دیگر در تیم ملی نباشم.
فروزان خاطر نشان کرد: خیلی خسته بودم و به زور تمرین می‌کردم. فصل بسیار سنگینی را پشت ‌سر گذاشتم و یک سال تمام فقط تمرین کردم. موقع تعطیلات نیم‌فصل که تیم‌های لیگ برتری استراحت داشتند، من همراه تیم ملی به جام ملت‌های آسیا رفتم و سایر مواقع هم یا در تمرین استقلال بودم یا در اردوی تیم ملی. از لحاظ بدنی مشکل نداشتم، اما ذهنم خسته بود و نیاز به استراحت داشت. من هر روز صبح و بعدازظهر تمرین می‌کردم. جدا از تیم هم یک‌سری تمرین بدنسازی و هوازی انفرادی داشتم و باید ریکاوری می‌کردم.
دروازه‌بان تیم استقلال به وضعیتش برای فصل آتی اشاره کرد و گفت:
با استقلال قرارداد 3 ساله دارم و تابع باشگاه و کادر فنی هستم. فعلاً از هیچ چیز خبر ندارم و استراحت می‌کنم تا با انرژی و تمرکز عالی برگردم.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *