جزییات حمله مسلحانه به پمپ بنزین با خودرو سرقتی/ 2 کارگر پمپ بنزین مجروح شدند

10:38 - 16 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۲۰۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: جانشین فرماندهی انتظامی استان كرمان گفت: دو سارق مسلح كه پس از سرقت یك دستگاه خودرو وارد پمپ بنزین شده و ضمن سرقت، با ایجاد رعب و وحشت از محل متواری شده بودند در عملیات ضربتی پلیس آگاهی كرمان دستگیر شدند.
جزییات حمله مسلحانه به پمپ بنزین با خودرو سرقتی/2 کارگر پمپ بنزین مجروح شدندسرهنگ عبدالرضا ناظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این خبر اظهار کرد: یك راننده ترانزیت محور ایران - عراق كه 36 سال سن دارد، به همراه یك جوان 22 ساله  دستگیر شدگان این عملیات بودند كه متهم ردیف اول بارها با جرایم مرتبط با مشروبات الكلی دستگیر شده، و متهم دوم نیز سابقه كیفری نداشت.

وی افزود: متهمان در ابتدا با تهدید اسلحه و  استفاده از اسپری فلفل راننده یك دستگاه سمند را مجبور به ترك خودرو کرده، سپس با خودرو سرقتی به سمت پمپ بنزین حركت می كنند.

جانشین انتظامی استان کرمان بیان كرد: در این سرقت، راننده خودرو كه یك خانم بود هنگام توقف جلوی منزل، در حالی كه فرزند خردسالش داخل ماشین بود برای باز كردن در پاركینگ خودروی خود را در حالت روشن ترك كرده كه این وضعیت فرصتی را برای سارقان مهیا کرد و این دو سارق با چهره ای پوشانده اقدام به سرقت كردند.

وی ادامه داد : این سارقان كه به اسلحه شكاری مسلح بودند با ورود به یكی از به پمپ بنزین ضمن سرقت 10 میلیون ریال پول نقد، با دو نفر از كاركنان جایگاه سوخت درگیر شدند و آنان را مجروح كردند.

سرهنگ ناظری انگیزه متهمان را زورگیری عنوان كرد و ادامه داد: با به كارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی یكی از متهمان در سیرجان شناسایی شد و پس از تعقیب فرد سیرجانی و دستگیری وی،  همدستش نیز در كرمان شناسایی و دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف كردند سپس به دادسرا اعزام شدند.




صحرایی
|
-
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
0
باید به اشد مجازات برسند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *