هشت فیلم از "مدرسه برلین" در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید

10:31 - 16 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۱۹۷
خبرگزاری میزان: هشت فیلم در بخش جلوه های مدرسه برلین از برنامه دوره سی ونهم (بهار94) ،روز یکشنبه 17 خرداد ماه در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش ، در بخش دوم نمایش فیلم و در بخش جلوه هایی از مدرسه برلین (با نمایش هشت فیلم) در دوره سی و نهم( بهار94)،روز یکشنبه 17 خرداد ماه ساعت -/17 فیلم" مارسی" به کارگردانی آنگلا شانیلیک محصول سال 2004 به مدت 95 دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

 فیلم" مارسی" ازآنجا شروع می شود که پس از تیتراژ پراکنده ی سفید و سیاه،سوفی را از پشت سر می بینیمکه او در یک اتومبیل است و به زبان فرانسوی عجیب و غریبی صحبت می کند.زلدا راننده زن است که پیاده می شود و برای سوفی نقشه شهر مارسی را می گیرد.

 سوفی و زلدا تصمیم می گیرندآپارتمانشان را با یکدیگر تعویض کنند.زلدا به برلین خواهد رفت و سوفی برای چند هفته ای در مارسی خواهد ماند.سوفی در مارسی قدم می زند، عکس می گیرد، به عکس ها نگاه می کند وبدون هیچ هدفی حرکت می کند.او غریبه ای در دنیای غریب است.

فیلم "مارسی" با چند برداشت در ساحل به پایان می رسد. هوا رو به تاریکی است و چراغ های خیابان روشن شده اند. سوفی در لباس زردش در دور دست ها در حال حرکت است. دریا را می بینیم. در تصویر سوفی،لباس و دریا تسلی خاصی وجود دارد.

 

 یادآوری می شود؛ علاقه مندان برای استفاده از برنامه های سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران می توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 17، به نشانی خیابان کارگرشمالی جنب پارک لاله مراجعه ویا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88951965( روابط عمومی) و88955753(سینماتک) تماس حاصل کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *