رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افسران پلیس آمریکا صورت یک نوجوان را به سطح سیمانی کوبیدند

9:04 - 18 تير 1398
کد خبر: ۵۳۱۷۳۴
ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد افسران پلیس آمریکا در هنگام دستگیری یک نوجوان برخورد خشونت‎باری با وی داشته‎اند.
به گزارش گروه بین الملل ؛ ویدئو‌های منتشر شده از برخورد خشن پلیس آمریکا با یک نوجوان نشان می‌دهد افسر پلیس آمریکا با زدن صورت یک نوجوان آمریکایی به زمین، به دستانش دستبند می‌زند.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئوی تهیه شده با تلفن همراه از برخورد خشن یک افسر پلیس «مونتگمری» ایالت «مریلند» سبب تشدید انتقادات به پلیس به دلیل برخورد‌های خشن شد.
 
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2181565_908.mp4']

این ویدئو نشان می‌دهد یک افسر پلیس مونتگمری صورت یک نوجوان را به سطح سیمانی کوبیده و در حالی که صورتش خون آلود بود، به وی دستبند می‌زند.

این دستگیری وحشیانه در ۳ جولای (۱۲ تیر) در یک مرکز خرید در کانیتکت روی داد. در این جریان چند افسر پلیس یک نوجوان ۱۹ ساله را به ظن فروش مواد روانگردان متوقف و مورد بازرسی بدنی قرار دادند.

پلیس مونتگمری مدعی شده درگیری در پی مخالفت نوجوان با دستور پلیس مبنی بر ترک آن محل تشدید شد.

در ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مشخص می‌شود که پلیس با انداختن این نوجوان با صورت به روی زمین صورتش را چنین بار به سطح سیمانی می‌کوبد. در ادامه پلیس صورت وی را با پارچه‎ای پوشانده و با کشیدن مویش به وی دستور می‌دهد بایستد.

تحقیقات در مورد این دستگیری وحشیانه ادامه دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *