تعیین تکلیف خطوط نیمه تمام پایتخت تا سال 97

15:18 - 15 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۱۲۶
خبرگزاری میزان: معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران با تاکید بر تعیین تکلیف خطوط ۳، ۶ و ۷ مترو تا پایان سه سال آتی عنوان کرد: این اقدام از طریق کاهش ۳۰ درصدی بودجه عمرانی مناطق انجام می شود.
تعیین تکلیف خطوط نیمه تمام پایتخت تا سال 97/ اجرای این اقدام با کاهش 30درصدی بودجه عمرانی مناطق
به گزارش ، ناصر امانی بر ضرورت پرهیز از اجرای هرگونه پروژه جدید در سال جاری از سوی مناطق۲۲گانه تاکید و عنوان کرد: توزیع عادلانه اعتبارات و پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت برنامه های این معاونت قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا سیاست های بودجه ای سال ۹۴ شهرداری پایتخت مربوط به پروژه هایی خواهد بود که دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به بالا هستند.

امانی تصریح کرد: همچنین تکمیل پروژه های شهری امسال با تامین اعتبار از محل مصرف اعتبارات شهرداری دنبال می شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه به تمامی مدیران در هر سطحی تاکید شده است که خارج از برنامه پنج ساله و برش سالانه فعالیت جدیدی انجام ندهند، اظهار کرد: در سال جاری، ۳۰ درصد از بودجه عمرانی مناطق کاسته شده است و اولویت شهرداری تعیین تکلیف خطوط ۳، ۶ و ۷ مترو تا پایان سه سال آتی است که امیدواریم آن رابه سرانجام مطلوب برسانیم.

نظارت ویژه بر برگزاری همایش
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران در پایان با تاکید بر نظارت ویژه بر برگزاری همایش های مناطق و سازمان های مختلف تصریح کرد: تمامی اقدامات بویژه کنترل و نظارت برگزاری هرگونه همایش و سمینار به لحاظ اهداف، ضرورت، خروجی و هزینه ها با اخذ مجوز از شهرداری مرکز قابل پیگیری است. خوشبختانه در سال ۹۳ هم شاهد صرفه جویی هزینه ای در برگزاری همایش ها بودیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *