رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حاضرم تیم نتیجه نگیرد و خودم زیر سوال بروم، اما سلامتی شاگردانم به خطر نیفتد/ در قزاقستان کار سختی داریم

21:58 - 13 تير 1398
کد خبر: ۵۳۰۵۱۸
امیر توکلیان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران گفت: نمی‌توانیم به دلیل کسب مدال و نتیجه‌گرایی آینده و سلامتی این نوجوانان را نابود کنیم‌، حاضرم تیم نتیجه نگیرد و خودم زیر سوال بروم اما سلامتی شاگردانم به خطر نیفتد.

امیر توکلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت تیم کشتی نوجوانان ایران، اظهار داشت: تیم کم‌تجربه‌ای داریم که طی یک سال گذشته فقط در یک تورنمنت برون مرزی شرکت کرده است و از ملی‌پوشانی که سال گذشته در معیت تیم‌ملی بودند فقط رحمان عموزاد را داریم که او هم به یک وزن بالاتر آمده است.  در مجموع تمام ملی‌پوشان با انگیزه هستند و در تمام اوزان شانس کسب مدال داریم.

وی ادامه داد: در قزاقستان کار سختی در پیش خواهیم داشت. سال گذشته رقابت بسیار نزدیکی با قزاقستان داشتیم که توانستیم با اختلاف بسیار نزدیکی به مقام قهرمانی برسیم اما امسال قزاق‌ها از امتیاز میزبانی بهره‌مند هستند و کار به مراتب سخت‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت. در کنار قزاقستان باید به تیم‌های هندوستان، ازبکستان و ژاپن هم اشاره کنم که در کشتی سرمایه‌گذاری‌های هدفمند کرده‌اند.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران تصریح کرد: در سال‌های گذشته رقابت‌های رده سنی نوجوانان را با یک کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌کردند اما امسال ارفاق وزن وجود ندارد و با توجه به اینکه کشتی‌گیران در سن رشد هستند، وزن آنها ملاک مهمی برای تصمیمات کادرفنی بود. نمی‌توانیم به دلیل کسب مدال و نتیجه‌گرایی آینده و سلامتی این نوجوانان را نابود کنیم‌. حاضرم تیم نتیجه نگیرد و خودم زیر سوال بروم اما سلامتی شاگردانم به خطر نیفتد.

توکلیان در خصوص معرفی محسن کاوه به عنوان مدیرفنی تیم‌های ملی اظهار داشت: پست مدیریت تیم‌های ملی در گذشته هم وجود داشته است. با وجود مدیر فنی کار سرمربیان تیم‌های ملی راحت‌تر خواهد شد و دیگر نیازی نیست که مدام در فدراسیون حضور پیدا کنیم چرا که حالا مشکلات را با مدیرفنی مطرح می‌کنیم و او هم پیگیر کارها می‌شود. با حضور مدیرفنی در کنار تیم‌های ملی درواقع باری از دوش سرمربیان برداشته می‌شود. من و محسن کاوه سال‌ها در کنار یکدیگر کار کرده‌ایم و در اردوهای تیم‌ملی و مسابقات مختلف همکار بوده‌ایم. کاوه گوش شکسته است و خیلی راحت می‌توانیم در خصوص مباحث فنی با یکدیگر صحبت کنیم.

وی افزود: مدیر فنی می‌تواند حلقه‌های کشتی را به هم نزدیک کند و تعامل لازم را بین تمام رده‌های سنی برقرار کند و به طور مثال رده سنی نوجوانان را به جوانان و جوانان را به بزرگسالان نزدیک و تعامل را بین آنها برقرار کند. محسن کاوه هم یک مربی شناسنامه‌دار و بزرگ است در کشتی کشورمان به شمار می‌رود و امیدوارم که حضورش مثل همیشه اثرگذار خواهد بود و رئیس آینده فدراسیون هم باید جایگاه او را حفظ کند. هر کسی که ریاست فدراسیون را بر عهده می‌گیرد باید توجه داشته باشد که حتما جایگاه و شان محسن کاوه را حفظ کند.

توکلیان در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان یک گوش شکسته افتخار می‌کنم که قهرمانان بزرگ کشورمان در این برهه از زمان که از لحاظ اقتصادی در شرایط سختی به سر می‌بریم پا پیش گذاشته‌اند تا به کشتی کمک کنند. از مسئولان ذی‌ربط خواهش می‌کنم که انتخابات را حتما در همان تاریخی که اعلام شده برگزار کنند تا آرامش به کشتی برگردد. امیدوارم بعد از برگزاری انتخابات، کاندیداهای مطرحی که رای نمی‌آورند اگر واقعا برای خدمت آمده‌اند پس حتما بمانند و یک گوشه از کار را به دست بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *