رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کوکو جانشین لمپارد در دربی‌کانتی می‌شود؟

20:21 - 10 تير 1398
کد خبر: ۵۲۹۷۹۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی پیشین تیم‌های پی‌اس‌وی آیندهوون و فنرباغچه ممکن است جانشین لمپارد در دربی‌کانتی شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پس از اینکه مائوریتزیو ساری قراردادش را با باشگاه چلسی با توافقی دوجانبه فسخ کرد و هدایت تیم فوتبال یوونتوس را برعهده گرفت، شایعات زیادی در خصوص جانشین احتمالی وی مطرح شده و از فرانک لمپارد به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی وی یاد شده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها از ژوزه مورینیو و حتی رافائل بنیتس به عنوان دیگر گزینه‌های سرمربیگری آبی‌پوشان لندنی یاد کرده‌اند.

در این بین، اما لمپارد، سرمربی کنونی دربی‌کانتی که ۱۳ سال سابقه بازی در چلسی را دارد، شانس بالایی برای سرمربیگری این تیم انگلیسی دارد و حتی باشگاه دربی‌کانتی به باشگاه چلسی این اجازه را داده که با لمپارد در خصوص پیشنهاد سرمربیگری آبی‌پوشان لندنی مذاکره کند.

رسانه‌های انگلیسی اکنون خبر می‌دهند که مدیران باشگاه دربی‌کانتی در صورت جدایی لمپارد، فیلیپ کوکو هلندی را گزینه اول خود برای جانشینی این سرمربی انگلیسی در نظر دارند. کوکو ۴۸ ساله سابقه هدایت تیم‌های پی‌اس‌وی آیندهوون و فنرباغچه را در کارنامه‌اش دارد.

دربی کانتی فصل اخیر با سرمربیگری فرانک لمپارد تا آستانه صعود به لیگ برتر انگلیس پیش رفت، اما در آخرین گام مغلوب استون‌ویلا شد و از ثبت این کار بزرگ بازماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *