رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

به کارگیری همه توان و ظرفیت‌ها برای خدمت به حجاج

11:06 - 10 تير 1398
کد خبر: ۵۲۹۵۵۷
حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب با بیان اینکه باید قدر این فرصت را که خداوند به همه ما عطا کرده بدانیم، گفت: در این راستا باید همه توان خود را به کار بندیم و در این خدمتگزاری از هیچ تلاشی فروگذارنکنیم.

ممبه گزارش خبرنگار جامعه ، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست هماهنگی نهایی که با حضور مدیران ستادی و استانی حج و زیارت و دفاتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه درحج و سایر دستگاه‌ها و بخش‌های دست اندرکار اعم از وزارت امورخارجه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با بیان اینکه باید قدر این فرصت را که خداوند به همه ما عطا کرده بدانیم، گفت: در این راستا باید همه توان خود را به کار بندیم و در این خدمتگزاری از هیچ تلاشی فروگذارنکنیم.

حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب افزود: شعار محوری حج هماهنگی  و انسجام است و در سایه آن باید ابعاد درونی خودسازی به ویژه تخلص به اخلاق دینی و اسلامی تمرکز یافته و در عین آنکه تقویت اخوت دینی و برادری بیش از هر زمان در بین حاجیان محور عمل قرار گیرد.


وی اظهار کرد: با توجه به فرصت و زمان طولانی سفر حج که برای برخی تا ۳۵ روز می‌رسد باید تلاش کرد تا حجاج بهره مناسب و مطلوبی از این زمان برای خودسازی و تقویت اخوت دینی ببرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *