رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سردار آماده گلزنی در روسیه و لیگ قهرمانان اروپا

15:29 - 09 تير 1398
کد خبر: ۵۲۹۴۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سردار آزمون که همراه زنیت در اردوی اتریش است، در اوج آمادگی قرار دارد و در تمام بازی‌های دوستانه برای تیمش گل زده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، زنیت سن‌پترزبورگ که سردار آزمون را در ترکیب اصلی دارد، بعد از قهرمانی در لیگ روسیه، خود را آماده حضوری پرقدرت در سوپرکاپ و دیدار مقابل لکوموتیو مسکو می‌کند. به همین دلیل تمرینات این تیم زودتر از همیشه آغاز شده و این تیم اردوی تدارکاتی خود را در اتریش بر پا کرده است.

زنیت در اردوی اتریش، ۴ بازی تدارکاتی برگزار داشته که در هر ۴ دیدار به پیروزی رسیده. این تیم روسی که سردار آزمون را آماده و سرحال در اختیار دارد، ابتدا توانست واکر اوزنابوروک اتریش را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد. سپس نوبت به لفسکی صوفیا بلغارستان رسید تا با یک گل مغلوب زنیت شود. هان‌وید از مجارستان حریف بعدی زنیت بود که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و در نهایت سروه‌نا زوه‌زدا از صربستان نیز مقابل حریف قدرتمند روسی خود با یک گل مغلوب شد.

نکته‌ جالب اینکه سردار آزمون در هر ۴ دیدار زنیت موفق به گلزنی شده و البته در پیروزی‌های مشابه این تیم برابر لفسکی صوفیا و سروه‌نا زوه‌زدا نیز تک گل تیمش را به ثمر رسانده و در کسب دو پیروزی نقش اصلی را ایفا کرده است. نکته دیگر اینکه سردار برابر لفسکی صوفیا، پنالتی‌زن تیمش بود و گل خود در این بازی را از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با پایان اردوی اتریش، زنیت خود را آماده تقابل با لکوموتیو مسکو می‌کند. دیداری که ۱۵ تیر در ورزشگاه وی‌تی‌بی آره‌نا مسکو برگزار خواهد شد. زنیت بعد از این بازی باید آماده شروع فصل جدید لیگ روسیه و البته لیگ قهرمانان اروپا شود. یک فصل دشوار برای تیمی که در سید یک قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته و چند هفته بعد باید رقبای خود را بشناسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *