میهمانیِ لاله‌ها

10:28 - 07 تير 1398
کد خبر: ۵۲۸۹۷۹
صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی چنین پستی به نقل از ایشان منتشر کرد: انقلاب ما انقلاب زینبی است. از اول انقلاب، زنان یکی از برجسته‌ترین نقش‌ها را در این انقلاب ایفاء کردند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی چنین پستی منتشر کرد:
«رهبر انقلاب: انقلاب ما انقلاب زینبی است. از اول انقلاب، زنان یکی از برجسته‌ترین نقش‌ها را در این انقلاب ایفاء کردند. در حادثه‌ی بسیار بزرگ هشت سال دفاع مقدس، نقش مادران، نقش همسران، از نقش مجاهدان اگر سنگین‌تر و دردناکتر و تحمل طلب‌تر نبود، یقیناً کمتر نبود. مادری که جوان دسته‌ی گل خودش را هجده سال، کمتر، بیشتر پرورش داده، با آن محبت مادرانه، او را به طرف میدان جنگ میفرستد، که معلوم نیست حتّی جسد او هم برخواهدگشت یا نه. کار این مادر، از کار آن جوان اگر بزرگتر نباشد، کوچکتر نیست. بعد هم که جسد او را برمی گردانند، افتخار میکند که بچه‌ی من شهید شده. این‌ها چیز کمی است؟ این، حرکت زنانه، حرکت زینبگون در انقلاب ما بود.»
۱۳۸۹/۰۲/۰۱

میهمانیِ لاله‌ها

 

میهمانیِ لاله‌ها

میهمانیِ لاله‌ها



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *