روز مسابقه مشخص می‌شود چه کسی شایسته‌ پوشیدن پیراهن تیم ملی است/ مدال جهانی دور از دسترس نیست

10:56 - 07 تير 1398
کد خبر: ۵۲۸۹۷۴
یدالله محبی ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: روز مسابقه انتخابی مشخص می‌شود چه کسی شایسته‌ پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

یدالله محبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت خود قبل از رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی، اظهار داشت: با تصمیم کارفنی قرار است مدعیان پوشیدن دوبنده تیم‌ملی با یکدیگر کشتی بگیرند. آنها این اختیار را به کشتی‌گیران داده‌اند تا هر جایی‌که خودشان می‌دانند تمرین کنند و من هم تمریناتم را در کرمانشاه ادامه می‌دهم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی حریفان بسیار خوبی را پیش‌رو دارم که در دسته بهترین سنگین‌وزن‌های دنیا قرار دارند. خوشبختانه کادرفنی این فرصت را در اختیار من قرار داده است تا بتوانم شانس خود را برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی امتحان کنم و حاصل تلاش‌های بی‌وقفه خود را در میدان مبارزه ببینم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: مقابل کمیل قاسمی و پرویز هادی کشتی گرفته‌ام که هم آنها را برده‌ام و هم از آنها شکست خورده‌ام. شناخت خوبی از نحوه مبارزات آنها دارم و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا بهترین نتیجه را به دست بیاورم و یک‌بار دیگر دوبنده تیم‌ملی کشورمان را در رقابت‌های جهانی بر تن کنم.

محبی ادامه داد: سال گذشته در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی حواشی زیادی به وجود آمد اما با صحبت‌هایی که کادرفنی با من داشت قرار بر این بود یا در رقابت‌های جهانی به میدان بروم یا در بازی‌های آسیایی که متاسفانه این وعده‌ها تحقق نیافت اما امید خود را از دست ندادم و برای رقابت‌های امسال برنامه‌ریزی کردم و استارت خود را با کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشور زدم. پس از آن در جام الروسای روسیه، جام تختی و همچنین رقابت‌های آسیایی به مدال طلا رسیدم و حالا هم شرایط بسیار خوبی برای مبارزه با حریفان دارم و روز مسابقه معلوم می‌شود که چه کسی شایسته‌تر است.

وی در ادامه تصریح کرد: غلامرضا محمدی هشت سال پیش با کمک دستیارانش توانست تیم کشورمان را به مقام نایب قهرمانی جهان برساند و پس از آن‌ در رقابت‌های لیگ به مربی‌گری پرداخته است و من هم بارها در لیگ برتر زیرنظر او تمرین کرده‌ام. از وقتی که هدایت تیم‌ملی را بر عهده گرفته نتایج ارزشمندی را به دست آورده و شرایط اردویی خیلی بهتر شده است. به نظر من باید به کادرفنی فرصت بدهند تا بعد از رقابت‌های جهانی هم به کار خودش ادامه دهد.

محبی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی‌که به رقابت‌های جهانی قزاقستان اعزام شوم، این توانایی را دارم که صاحب مدال شوم چون از همه حریفانم شناخت کافی دارم. با تجربه‌ای که با حضور در تورنمنت‌های مختلف به دست آورده‌ام به مرحله‌ای از اعتماد به نفس رسیده‌ام که مدال جهانی را دور از دسترس نمی‌بینم. هدف اصلی‌ من رسیدن به یکی از مدال‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و برای رسیدن به این هدف به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنم و می‌خواهم مزد زحماتم را به کسب مدال در رقابت‌های جهانی و المپیک بگیرم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *