تراکتورسازی بداند آن ۳ بازیکن برای ذوب‌آهن هستند/ تا یکی دو روز آینده وضعیت اوساگوآنا مشخص می‌شود

11:28 - 04 تير 1398
کد خبر: ۵۲۸۲۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: اوساگوآنا از ما رقم بالایی درخواست کرده و ما نمی‌توانیم مثل برخی از باشگاه‌ها ارقام نجومی به کسی بدهیم.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص جریمه AFC برای باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: هنوز چیزی به صورت رسمی به باشگاه اعلام نشده، اما در صورتی که از AFC رسما به ما چیزی اعلام شود، حتما اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی افزود: ذوب‌آهن همیشه در بین باشگاه‌های منضبط قرار داشته و به محض رسیدن نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا اول اعتراض می‌کنیم، چون باید از حق باشگاه دفاع کنیم و بعد اگر قرار باشد جریمه پرداخت کنیم می‌پردازیم.

سخنگوی و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن درباره آخرین وضعیت بازگشت ۳ بازیکن سرباز این تیم از تراکتورسازی گفت: به صورت همزمان مشغول پیگیری وضعیت هر ۳ بازیکن هستیم و امیدواریم مشکلات زودتر حل شود و آنها به تمرینات ذوب‌آهن برگردند. به هر حال ما اسامی آنها را در فهرست لیگ قهرمانان آسیا و فصل جدید لیگ برتر قرار دادیم و منصوریان هم روی آنها حساب کرده است.

جمشیدی افزود: توقع ما از مدیرعامل و مسئولان باشگاه تراکتورسازی این است که ما همکاری کنند تا این بازیکنان به اصفهان برگردند. باشگاه تراکتورسازی باید بداند آنها بازیکنان ما هستند و باید برگردند. ما بازیکنان را با وجود اینکه تیم‌های دیگری مثل ملوان و فجر سپاسی بودند آنها به تراکتورسازی فرستادیم و تنها توقع ما همکاری از طرف تیم تبریزی است.

وی درباره آخرین وضعیت بازگشت اوساگوآنا و تمدید قراردادش تصریح کرد: در یکی، دو روز آینده هم بحث وضعیت این بازیکن مشخص می‌شود و بعد سراغ جذب بازیکنان جدید می‌رویم. اوساگوآنا از ما رقم بالایی درخواست کرده و به هر حال ذوب‌آهن هم مقررات خاص خود را در نقل‌وانتقالات دارد و ما نمی‌توانیم مثل برخی از باشگاه‌ها ارقام نجومی به کسی بدهیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه جو نقل‌وانتقالات کمی به هم ریخته، ولی ما وارد هیجانات آن نمی‌شویم. البته ما مشکلی برای جذب بازیکن نداریم و بعد از اعلام اسامی از سوی سرمربی برای جذب یکی، دو بازیکن جدید هم اقدام می‌کنیم. ذوب‌آهن فصل گذشته جوانان خوبی معرفی کرده ما نیاز زیادی به جذب بازیکن جدید نداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *