رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بارسلونا برای بازگشت نیمار ۳ شرط گذاشت

21:17 - 01 تير 1398
کد خبر: ۵۲۷۴۶۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه بارسلونا برای بازگشت مهاجم پیشین خود به نوکمپ سه شرط گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نیمار پس از گذشت دو سال از انتقال پر سر و صدایش از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن که در ازای پرداخته شدن رقم فسخ ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش توسط این باشگاه فرانسوی عملی شد، علاقه‌مند به بازگشت به نوکمپ است. گفته می‌شود نیمار از اینکه بارسلونا را ترک کرده پشیمان است و به دنبال بازگشت به بارسلونا است.

اکنون خبر می‌رسد که مدیران باشگاه بارسلونا برای بازگشت نیمار به این تیم سه شرط گذاشته‌اند که دو شرط آن مالی است. روزنامه برزیلی «A Tarde» گزارش داد مدیران این باشگاه کاتالونیایی از نیمار خواسته‌اند ابتدا رقم دستمزد سالیانه‌اش را که ۳۰ میلیون یورو است کاهش دهد، دوم اینکه شکایت از این باشگاه بابت عدم پرداخت پاداش بند وفاداری‌اش به بارسلونا که ۲۶ میلیون یورو بوده را پس بگیرد و سوم اینکه به طور علنی اعلام کند ترک بارسا در سال ۲۰۱۷ و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن اشتباه بوده است.

بر اساس گزارش این نشریه برزیلی، نیمار حاضر است هر سه شرط بارسلونا را بپذیرد تا مسیر بازگشتش به جمع آبی‌واناری‌ها را هموار کند. تنها مشکلی که در این بین وجود دارد این است که رابطه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا آنچنان خوب نیست و همین ممکن است بازگشت این مهاجم برزیلی به نوکمپ را دشوار کند.

نشریه فرانسوی «پاریزین» هم مدعی شده باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال نیمار ۳۰۰ میلیون یورو می‌خواهد و پایین‌تر از این رقم حاضر به فروش ستاره برزیلی خود نیست. پیش از این گفته شده بود بارسلونا قصد دارد با پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو و در اختیار قرار دادن فیلیپه کوتینیو، نیمار را از PSG به خدمت بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *