رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازی در شهری به جز «جم» امکان‌پذیر نیست/ نمی‌توانیم خواسته بازیکنان فصل قبل را برآورده کنیم

13:33 - 31 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۷۰۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: با بازیکنان فصل قبل مذاکره کردیم، ولی نمی‌توانیم خواسته‌های آنها را برآورده کنیم.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد جذب بازیکنان جدید برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم بازیکنان اسم‌ورسم‌دار یا لیگ برتری جذب کنیم چرا که بودجه باشگاه محدود است و از این رو سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که جوان و با انگیزه باشند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر اساس بضاعت تیم خواهد بود. قطعا از این بازیکنان توقع قهرمانی نمی‌رود و برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنیم و از ما بیش از این هم توقع ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به بازیکنان فصل قبل این تیم و ماندن یا رفتن آنها، گفت: با اغلب بازیکنان فصل قبل صحبت کردیم، ولی مبالغ درخواستی آنها به بودجه این فصل ما نمی‌خورد. قطعا آنها توقع دارند قراردادی بهتر از فصل قبل ببندند در حالی که بودجه ما کاهش پیدا کرده است. در نتیجه نمی‌توانیم خواسته آنها را برآورده کنیم. به همین دلیل هنوز نتوانسته‌ایم با بازیکنان فصل قبل به نتیجه برسیم و طبق برنامه خودمان یارگیری می‌کنیم.

کمالوند در پایان با اشاره به تهدید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط میزبانی خاطرنشان کرد: بدون شک شرایط برای ما حساس است، اما فکر نمی‌کنم حل شدنی نباشد. ضمن اینکه نمی‌شود در جم میزبانی نکنیم و در شهر دیگری بازی کنیم. با این حال این موضوعی مدیریتی است و مدیران باشگاه پارس جنوبی باید پاسخگو باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *