رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بودجه های تئاتر کجا صرف می شود؟

9:28 - 10 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۴۱۲
خبرگزاری میزان: بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: هم اکنون فعالان عرصه تئاتر قادر به ارتزاق از این طریق نیستند و باید دید بودجه های اختصاص داده شده به این هنر کجا صرف می شود؟
بودجه های تئاتر کجا صرف می شود؟محمد عمرانی بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار تئاتر گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در نمایشی با عنوان " آواز پر جبرئل " به کارگردانی " محسن معینی " با موضوع معراج پیامبر اسلام هستم.

وی افزود: "معینی" پیش از این در آلمان شیوه های نوین کارگردانی را آموخته و به درستی از عهده این کار برآمده است . به نظر من باید مفاهیم دینی و عقیده ای خودمان را در قالبی نو به جوانانمان ارائه دهیم زیرا دیگر نمی توان این مسائل را به شیوه های کهن مطرح کرد .

عمرانی با اشاره به استقبال خوب مردم از " آواز پر جبرئیل" عنوان کرد: با توجه به استفاده شیوه های نو همچون جلوه های بصری، نور، رنگ و رسانه های نوین در هنگام اجرای نمایش تاکنون استقبال خوبی از این اثر شده اما به نظرم سالن پر نمی تواند معیار مناسبی برای اندازه گیزی میزان رضایت مردم از یک نمایش باشد اما با توجه به برخورد خوب مردم متوجه رضایت مندی آنها از این اثر شدم.

این بازیگر با اشاره به مشکلات پیش روی تئاتر ادامه داد: هر کاری سیاست گذاری خاص خود را دارد و به نظر من در سیاست گذاری های کلان فرهنگی باید ضمن اختصاص بودجه مناسب برای تئاتر و سلیقه های مختلف، برنامه ریزی و بستر مناسبی برای فعالیت جوانان در این  حوزه فراهم شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر فعالان عرصه تئاتر قادر به ارتزاق از این طریق نیستند و باید دید بودجه های اختصاص داده شده به این هنر کجا صرف می شود؟

وی خاطر نشان کرد: به زودی کارم در سریال " نفس گرم" به کارگردانی "محمد مهدی عسگر پور" نیز  آغاز می شود.
انتهای پیام/


برچسب ها: نمایش تئاتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *