استفاده حداکثری از ظرفیت بندر انزلی/ ارتقای شاخص های تجارت فرامرزی

14:15 - 18 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۳۶۰۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: هدف اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و ارتقای بهره وری از اسکله‌ها و انبار‌های موجود، ارائه خدمات مطلوب، رعایت اصول مشتری مداری و همچنین ارتقای شاخص‌های تجارت فرامرزی است.

به گزارش گروه اقتصاد ، محمدمحسن سلیمی پور با اشاره به کاهش چشمگیر پورت تایم کشتی‌ها در دو ماهه اول سال ۹۸ اظهار داشت: سرویس تایم و پورت تایم کشتی‌های ورودی به مجتمع بندری انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲۵ درصد کاهش یافت.
 
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان افزود: با توجه به افزایش ترافیک بندر و روند رو به رشد و ورود و تخلیه غلات و کانتینر، بهره وری موثر از اسکله ها، ظرفیت انبار‌ها و ارتقا نرم تخلیه کشتی و سایر عوامل موثر در کاهش مدت سرویس تایم و پورت تایم در دستور کار قرارگرفت.
 
سلیمی پور در مورد عوامل موثر بر کاهش سرویس تایم و پورت تایم کشتی‌ها خاطرنشان کرد: این موضوع با انجام مدیریت صحیح، برنامه ریزی دقیق و نظارت مستمر بر عملیات و تجهیزات بندری و فعالیت‌های اپراتور ترمینال‌ها و همچنین ساماندهی نیرو‌های کارگری، چیدمان و انبارش صحیح غلات در انبار‌ها محقق شد.
 
وی تصریح کرد: هدف اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و ارتقای بهره وری از اسکله‌ها و انبار‌های موجود، ارائه خدمات مطلوب، رعایت اصول مشتری مداری و همچنین ارتقای شاخص‌های تجارت فرامرزی است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *