تصویب طرح الزام شهرداری به شناسایی و اصلاح تابلوهای راهنمایی مراکز تاریخی و گردشگری شهر تهران

11:05 - 07 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۱۰۲۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گفت: طرح "الزام شهرداری به شناسایی و اصلاح تابلو‌های راهنمایی مراکز تاریخی و گردشگری شهر تهران" که در نود و دومین جلسه رسمی شورا به امضاء ۷ نفر از اعضای شورا رسیده بود، به کمیسیون فرهنگی اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون حمل و نقل و شهرسازی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده است.

تصویب طرح الزام شهرداری به شناسایی و اصلاح تابلوهای راهنمایی مراکز تاریخی و گردشگری شهر تهرانبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی با اشاره به اینکه شهر تهران در سال‌های گذشته نتوانسته جایگاه گردشگری خوب و مناسبی در میان شهر‌های کشور پیدا کند اضافه کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که تهران به یکی از مبادی اصلی گردشگری کشور تبدیل شود.

حق شناس ادامه داد: گردشگران زیادی وجود دارند که وارد تهران میشوند، اما شهر یزد، مشهد، کرمان ... را بعنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند و تهران سهم کمی از مقصد گردشگری به خود اختصاص داده است

عضو شورای شهر تهران گفت: تهران ویژگی‌ها و پتانسیل‌های جدی و مشخصی دارد که با نصب تابلو‌های مناسب می‌توان فضا را طوری ساماندهی کرد که شهر تهران بعنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی انتخاب شود.

کلیات این طرح با ۱۹ رای موافق از ۱۹ عضو حاضر در جلسه به تصویب رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *