بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در شهرک صنعتی اردبیل/ دستورات لازم در محل کارگاه‌ها صادر شد/ رفع مشکل امتیاز برق یک واحد صنعتی

10:07 - 06 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۰۵۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عتباتی گفت: با توجه به رونق تولید و اشتغال مشکلات ۵ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال با حضور مسئولان قضایی و اجرایی این استان طی هفته گذشته بررسی شد.
بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در شهرک صنعتی اردبیل/ دستورات لازم در محل کارگاه‌ها با هماهنگی مسئولان و دستورات قضایی صادر شد/ رفع مشکل امتیاز برق یک واحد صنعتیرئیس کل دادگستری استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به سیاست ابلاغی ریاست قوه قضاییه مبنی بر حمایت از واحد‌های تولیدی و توجه به رونق تولید و اشتغال، از بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال با حضور مسئولان قضایی و اجرایی این استان طی هفته گذشته خبر داد.

وی افزود: پس از شناسایی واحد‌های راکد و نیمه فعال، با هماهنگی مجموعه مدیران اجرایی استان از این واحد‌ها بازدید و با حضور در محل ضمن انجام تحقیقات پیرامون مشکل و استماع اظهارات متولیان، راسا اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان داشت: در همین راستا اخیرا از ۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی اردبیل که در زمینه تولید قطعات الکترونیکی مثل تبلت و پاور بانک و تجهیزات الکترونیکی فعالیت داشتند، بازدید به عمل آمد.

عتباتی تصریح کرد: اکثر مشکلات این واحد‌ها در بخش تامین سرمایه در گردش و مشکلات با امور مالیاتی و برخی از بانک‌ها بود که پس از بازدید و بررسی‌های انجام شده، در محل کارگاه‌ها جلسه برگزار و با هماهنگی مسئولان و کمک بانک‌ها و دستورات اجرایی و صدور دستورات قضایی، مقرر شد مشکلات این واحد‌ها برطرف شود.

وی گفت: مشکلات یکی از این واحد‌های صنعتی، تامین برق بود که با مساعدت مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل که در محل حضور داشت قرار شد امتیاز برق به صورت اقساطی تامین شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه همه اقدامات در امتداد این است که واحد‌های تولیدی فعال‌تر شود، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری سالم، واحد‌های تولیدی با ظرفیت بیشتر فعالیت کنند و نهایتا موضوع رونق اقتصادی در این استان با قدرت پیش رود.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *