واگذاری سرخابی ها تا 2 ماه تعلیق شد/ رد اهلیت چهار خریدار

14:18 - 06 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۹۸۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی از تعلیق دو ماهه واگذاری سرخابی ها خبر داد و گفت: در حال حاضر اهلیت چهار خریدار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رد شده است.
سید جعفر سبحانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، افزود: اهلیت خریداران از چند روز قبل مورد بررسی قرار گرفت و عملا اهلیت آنها مورد تایید قرار نگرفت و این واگذاری برنده ای ندارد.

وی ادامه داد: به دلیل جابه جایی و یارگیری باشگاه های مختلف، سازمان خصوصی سازی فعلا به مدت دو ماه فرآیند واگذاری دو باشگاه را به حالت تعطیل و تعلیق در می آورد تا متهم به ایجاد مشکل نشود.

وی گفت: برگه و پاکت خرید نیوان ابتکار، خریدار سوم باشگاه پرسپولیس از همان ابتدا مخدوش بود و این شرکت برای خرید خود شرط گذاشته بود، در فرآیند و قانون خصوصی سازی به هیچ وجه نمی توان شرط و شروط گذاشت.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: از ابتدای مرداد ماه سال جاری مجددا پروسه واگذاری سرخابی ها در دستور کار قرار می گیرد و پیشنهادات جدید مورد بازنگری قرار می گیرد.

سرخابی ها حتما باید واگذار شوند
سبحانی تصریح کرد: طبق مصوبه مجلس، دولت موظف به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، مگر اینکه مجلس دوباره مصوبه ای مبنی بر لغو آن در دستور کار داشته باشد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در آینده نوع و شکل واگذاری دو باشگاه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها: واگذاری

رئیس
|
-
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
0
این آقایون گودرزی و خادم چی از جون این دو تا تیم میخوان؟ چرا ملت رو اینقدر اذیت میکنید؟ آیا تو این مملکت کسی نیست این تیمها رو بخره؟یا یه دلیل دیگه داره که واگذار نمیشن؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *