توضیحات مدیر سازمان تیم‌های ملی بوکس در خصوص رقابت‌های انتخابی

14:08 - 29 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۸۸۵۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
علیرضا استکی مدیر سازمان تیم‌های ملی بوکس در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی توضیحاتی را ارائه داد.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی در اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: جدا از ۲۰ بوکسوری که به اردوی تیم ملی دعوت کردیم، نام چند بوکسور را در سایت فدراسیون مشخص کردیم که باید روز ۱۲ خرداد وارد اردو شده تا در رقابت‌های انتخابی حضور پیدا کنند. این اتفاق در پایان اردوی دوم هم رخ می‌دهد و انتخابی را در پایان هر دو اردو برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: با صلاحدید کمیته فنی تصمیم بر این شد که برخی بوکسور‌ها از حضور در انتخابی اول که در پایان اردوی نسخت برگزار می‌شود، معاف باشند، اما در انتخابی که در پایان مرحله دوم اردو خواهد بود تمام بوکسور‌ها باید حضور پیدا کنند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی تصریح کرد: تمام مدعیان تیم ملی باید در این دو اردو و رقابت‌های انتخابی خودشان را نشان دهند تا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. باز هم اعلام می‌کنم که در‌های تیم ملی بوکس روی همه باز است و مشتزنان می‌توانند طبق قوانین فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی خودشان را به ترکیب تیم ملی برسانند.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: سعی کردیم بهترین مربیان را برای تیم ملی انتخاب کنیم و هرچند مربیان خوب دیگری هم هستند که توانایی کمک به ما را داشته باشند، اما فعلا با کادری که اعلام کردیم، کار را پیش می‌بریم تا یک تیم آماده و سرحال را تحویل سرمربی قزاقستانی تیم ملی بوکس دهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *