رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعادل نسبی حاکم بر بازار سرمایه/بازار در انتظار اخبار جدید

14:22 - 28 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۸۵۳۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
کارشناس بازار سرمایه گفت:صاحبان سرمایه با طمانینه بیشتری در بازار اقدام به معامله می‌کنند از همین رو بازار در حالت تعادل نسبی قرار دارد.
تعادل نسبی حاکم بر بازار سرمایهبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بازار سرمایه با پتانسیل بالای خود یکی از علایق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری به ویژه سرمایه‌های خرد به حساب می‌آید که مقایسه این بازار با بازار‌های موازی در سال گذشته حاکی از احتمال جهش آن در آینده نزدیک است.
 
نگاهی به عملکرد بازار بورس در سال جاری نشان می‌دهد شاخص این بازار با ثبت رکورد‌های تاریخی و رشد یکباره خود و رسیدن به کانال ۲۲۰ هزار واحدی تعریف جدیدی برای صاحبان سهام از خود نشان داد که این روند دیری نپایید به افت مدت دار شاخص بورس و بازگشت مجدد آن به سطح بیش از ۲۱۰ هزار واحدی انجامید ؛ افت شاخصی که از نظر برخی کارشناسان باعث اصلاح قیمتی و واقعی‌تر شدن ارزش سهام‌ها شد.

در همین راستا، همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد گفت: شرایط بازار نشان دهنده شرایط مثبت است، اما تحولات اقتصادی بر روی بازار تاثیر می‌گذارد به همین خاطر جریان کلی بازار حالت تعادل شکننده را بر اساس خبر‌های منتشر شده از خود نشان می‌دهد.
 
این کارشناس بازار سرمایه در خصوص استقبال سرمایه گذاران از بازار سرمایه در مقایسه با نخستین ماه سال اظهار کرد: تحت این شرایط صاحبان سرمایه با طمانینه بیشتری در بازار اقدام به معامله می‌کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *