عملکرد خیلی خوبی در جام جهانی داشتیم/ بدقولی مسئولان برای ما تکراری شده/ برای دل خودمان مسابقه می‌دهیم

12:11 - 24 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۷۴۹۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
علی پاکدامن عضو تیم سابر گفت: ما خودمان را باور داریم و مطمئنیم که می‌توانیم سهمیه المپبک را کسب کنیم و برای دل خودمان مسابقه می‌دهیم.

علی پاکدامن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های جام‌جهانی سابر مادرید اظهار داشت: این مسابقات اولین رقابت کسب سهمیه المپیک تیمی محسوب می‌شد و خوشبختانه عملکردمان خیلی خوب بود و توانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم. طبق قانون در بخش انفرادی تنها یک سهمیه داده می‌شود، اما در بخش تیمی شرایط متفاوت است و به همین دلیل تلاش‌مان بر این است تا به این امر مهم دست یابیم. در رنکینگ تیمی در رده پنجم قرار دادیم و تلاش می‌کنیم جایگاه خود را حفظ و حتی آن را ارتقا دهیم.

وی در مورد حضور در جایزه بزرگ مسکو گفت: این مسابقات جنبه آماده‌سازی برای ما دارد تا با تمام توان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کنیم. این رقابت‌ها در بخش انفرادی برگزار می‌شود و به همین علت به دنبال گرفتن امتیاز انفرادی هستیم. مسیر کسب سهمیه المپیک سخت است، اما ما خودمان را باور داشته و مطمئن هستیم که می‌توانیم سهمیه المپبک را کسب کنیم.

عضو تیم سابر در خصوص حمایت‌های مسئولان ورزش کشور از رشته شمشیربازی تصریح کرد: با وجود گذشت ۹ ماه از بازی‌های آسیایی هنوز هم مسئولان وزارت ورزش و جوانان پاداش دو مدال من را پرداخت نکرده‌اند. در دیداری که پیش از سال جدید با داورزنی داشتم به وی اعلام کردم که من حاضرم به جای ۸۰ سکه کمتر از آن یعنی ۶۰ سکه را بگیرم، اما با این وجود هنوز هم اتفاقی رخ نداده است. اگر ما در رشته‌هایی مثل فوتبال، والیبال و ... صاحب مدال می‌شدیم شک نداشته باشید تا الان مسئولان بار‌ها با مصاحبه‌هایشان عنوان می‌کردند این ورزشکاران با حمایت ما بوده که توانسته‌اند صاحب مدال شوند. با این حال فدراسیون برای ما کم نگذاشته اما پاداش بازی‌های آسیایی را هنوز دریافت نکردم.

پاکدامن در پایان خاطرنشان کرد: اگر پاداش‌ها پرداخت شود به طور حتم می‌توانیم بدون دغدغه و با انگیزه‌ای بالا برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم اما بدقولی‌های مسئولان دیگر برای ما تکراری شده است. برای دل خودمان مسابقه می‌دهیم و دوست داریم با گرفتن سهمیه المپیک دل جامعه شمشیربازی و مردم کشورمان را شاد کنیم. خیلی از کشور‌ها از لحاظ امکاناتی از ما بهتر هستند، اما با غیرت ایرانی خودمان در هر مسابقه برای کسب مدال و بهترین نتیجه ممکن تلاش می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *