رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رکود اقتصادی پس از گذشت یک دهه همچنان گریبان‎گیر انگلیسی‎ها

6:00 - 27 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۷۳۵۰
نتایج تحقیقات یک اندیشکده انگلیسی گفته است افرادی که در رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ وارد بازار کار شده‎اند، هنوز هم پس از گذشت بیش از ۱۰ سال تاثیرات بسیار منفی آن را متحمل می‌شوند.
به گزارش گروه بین الملل ، نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد فارغ التحصیلانی که در زمان بحران مالی انگلیس در سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده‎اند با بیکاری بیشتر، درآمد کمتر و آینده کاری بدتری در مقایسه با سایر دیگران رو‎به‎رو شده‎اند.

اسکای نیوز نوشت، نتایج تحقیقات یک اندیشکده انگلیسی گفته است افرادی که در رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ وارد بازار کار شده‎اند، هنوز هم پس از گذشت بیش از ۱۰ سال تاثیرات بسیار منفی آن را متحمل می‌شوند. این تاثیرات در زمانی بر دوش این گروه سنگینی می‌کند که بسیاری از شهروندان در جامعه انگلیس زیر فشار‌های اضافی اقتصادی دچار مشکل شده‎اند.

بر اساس گزارشی که این اندیشکده منتشر کرده، فارغ التحصیلانی که در آن دوره از بحران مالی بر سر کار رفته‎اند، ۳۰ درصد بیشتر مشاغلی را پیدا می‌کردند که دستمزد کمتری به آنان داده می‌شده است.
 
رکورد اقتصادی پس از گذشت یک دهه در انگلیس تاثیرات منفی خود را بر کسانی که وارد بازار کار شده اند می‌گذارد
علاوه بر آن، در آن دوره از بحران مالی، کارگرانی که مهارت کمی داشته در صورتی که ترک تحصیل کرده باشند، احتمال آنکه شغل خود را از دست بدهند زیاد بوده است.

در ادامه این تحقیق آمده است، دستمزد افرادی که در سال ۲۰۰۹ مشغول به کار شده‎اند هنوز بهبود نیافته، حتی میانگین دستمزد این افراد همچنان پایین‌تر از افرادی است که در سال ۱۹۹۱ ترک تحصیل کرده‎اند.

استفان کلارک یکی از اعضای این اندیشکده گفته است که دولت انگلیس می‌توانسته جلوی تکرار آسیبی که بیکاری جوانان در دهه ۱۹۸۰ در پی بحران مالی به همراه داشته را بگیرد. اما این گروه از افراد که از روی بدشانسی وارد بازار کار شده‎اند هنوز هم اثرات منفی آن را متحمل می‌شوند.

اثرات منفی بحران مالی بر این گروه بعد از گذشت بیش از یک دهه همچنان وجود داشته که منجر به پایین آمدن استاندارد‌های زندگی آنان شده است.
 
 
رکورد اقتصادی پس از گذشت یک دهه در انگلیس تاثیرات منفی خود را بر کسانی که وارد بازار کار شده اند می‌گذارد
تحقیقات نشان داده است که در حدود ۶ درصد از دستمزد افرادی که در آن دوره بحران مالی مشغول به کار شده‎اند متضرر شده‎اند و جبران این خسارت ۶ سال برای آنان زمان برده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *