سلطانی‌فر: زمینه حضور پیمانکاران اماکن ورزشی را در جمهوری آذربایجان فراهم می‌کنیم

14:32 - 23 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۷۳۱۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه با همتای آذربایجانی خود گفت که این وزارت، زمینه حضور پیمانکاران اماکن ورزشی را در آذربایجان فراهم خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر پس از نشست با وزیر جوانان و ورزش جمهوری آذربایجان و هیئتی از این کشور اظهار داشت: در پاسخ به سفری که سال گذشته به باکو داشتم و با توجه به زمینه‌های همکاری مشترکی که بین دو کشور در عرصه ورزش و جوانان وجود دارد، جناب رحیم‌اف برای سفر دو روزه به تهران برنامه‌ریزی کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به هویت مشترک تاریخی و فرهنگی بین دو کشور در همه عرصه‌ها، زمینه‌های همکاری گسترده‌ای داریم که با توجه به تأکیدات روسای جمهور دو کشور، بنای دولت بر این است که این ارتباطات در همه عرصه‌ها و همه زمینه‌ها بین دو کشور گسترش یابد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه در گذشته همکاری‌های خوبی بین دو کشور وجود داشته، تصریح کرد: در این سفر در مورد زمینه‌های جدیدی از همکاری‌ها بحث کردیم و امیدواریم همکاری‌ها در زمینه ارتباطات تیم‌های ورزشی، حضور در تورنمنت‌های مشترک بین‌المللی و همچنین دیدار‌های دو جانبه، تبادل مربیان، داوران، مدرسین و برگزاری اردو‌های مشترک بین ورزشکاران گسترش پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان همکاری‌های دو کشور را در عرصه جوانان مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: زمینه همکاری‌ها در بخش جوانان و فرهنگی در ۲-۳ سال گذشته بین جوانان دو کشور وجود داشته و می‌توانیم همچون برگزاری هفته‌های فرهنگی و دیدار‌هایی که بین سازمان‌های مردم نهاد دو کشور رقم خورده، ادامه دهیم.

سلطانی‌فر همکاری و ارتباط بین دو کشور را در حال توسعه و پیشرفت ارزیابی کرد و توضیح داد: در جلسه امروز در زمینه استفاده از تولیدات و تجهیزات ورزشی که در حال حاضر در ایران توسط ده‌ها واحد تولیدی با کیفیت خوب ارائه می‌شود و در حال توسعه هم هست، پیشنهاد کردیم که اگر کشور جمهوری آذربایجان زمینه‌ای را فراهم کند، ما بتوانیم نمایشگاه تجهیزات و وسایل ورزشی را در باکو با حضور تولیدکنندگان مختلف برگزار کنیم تا بتوانیم تأمین کننده لوازم ورزشی و تجهیزات مورد نیاز بخش ورزش آنها باشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *