یک مدال بخش تیمی اندازه صد مدال انفرادی ارزش دارد/ رقابت‌های مسکو برای ما مثل تورنمنت تدارکاتی است

9:43 - 24 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۷۱۵۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پیمان فخری سرمربی تیم ملی سابر گفت: در شمشیربازی یک مدال بخش تیمی به اندازه صد مدال انفرادی ارزش دارد.

پیمان فخری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد شمشیربازان ایران در جام‌جهانی سابر مادرید اظهار داشت: معتقدم یک مدال بخش تیمی به اندازه صد مدال انفرادی باارزش‌تر است. اولویت اصلی ما به دست آوردن کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی است. جام جهانی مادرید نخستین مسابقه کسب سهمیه برای ما بود که خداراشکر توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم و در مجموع از عملکرد بچه‌ها رضایت کامل دارم.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر رنکینگ، سهمیه المپیک توکیو را به خودمان اختصاص دهیم. ما در جام‌جهانی سابر در بخش تیمی گرجستان، فرانسه و آمریکا را از پیش رو برداشتیم و این در حالی است که یک ماه قبل به فرانسه باخته بودیم، اما در این مسابقات این نتیجه را تلافی کردیم. در کنار تیم‌های خوبی که در راه کسب سهمیه المپیک مقابل ما قرار دارند، چین هم به سرعت در حال نزدیک شدن به تیم ایران است و باید مراقب این تیم هم باشبم.

سرمربی تیم ملی سابر ایران در مورد حضور در مسابقه مسکو گفت: این مسابقات دو هفته دیگر در بخش انفرادی برگزار می‌شود و ما به این مسابقات به چشم یک رقابت تدارکاتی نگاه می‌کنیم. هدف اصلی ما این است که برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، در مسابقه مسکو شرکت کنیم. رقابت‌های قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه المپیک از امتیاز زیادی برخوردار است.

فخری در پایان خاطرنشان کرد: شش مسابقه انتخابی دیگر برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو پیش‌روی شمشیربازان است که تلاش ما این است تا هر چه زودتر سهمیه بخش تیمی را به خودمان اختصاص دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *