رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش محمدی درباره گروه‌های تیم‌های فوتبال جوانان و نوجوانان ایران در آسیا

16:07 - 21 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۶۷۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره گروه‌های تیم‌های فوتبال جوانان و نوجوانان ایران در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا اظهارنظر کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان درباره همگروهی تیم فوتبال نوجوانان با تیم‌های افغانستان، مالدیو و فلسطین گفت: نوجوانان بر اساس نتایج قبلی که به دست آورد در سید یک قرار گرفته و با تیم‌های بسیار خوبی همگروه است. تیم افغانستان پتانسیل بسیار خوبی دارد و نزدیک به بازیکنان ما هستند. مالدیو و فلسطین به هر شکل قابل احترام هستند و اکنون نمی‌شود دیگر هیچ تیمی را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: تیم نوجوانان با توجه به استعدادیابی بسیار خوبی که در این رده توسط کادر فنی انتخاب شده و حمایت مجموعه فدراسیون امیدوار هستیم که به دور بعدی مسابقات صعود کند و بهترین نتیجه را کسب کند. این تیم در واقع پایه فوتبال فردای ایران است و ما از هیچ حمایتی برای این تیم دریغ نمی‌کنیم.

وی در خصوص همگروهی تیم فوتبال جوانان با تیم‌های امارات، نپال و قرقیزستان گفت: از چند منظر باید برگزاری بازی‌ها را ارزیابی کنیم. این تیم با توجه به نتایج قبلی که به دست آورده در سید دو قرار دارد و امارات به عنوان سرگروه است. کار بچه‌ها سخت است و حریفانمان آسان نیستند.

وی گفت: قرقیزستان سابقه خوبی در فوتبال آسیا دارد و جز کشور‌های فوتبال مبتنی بر فیزیک را بازی می‌کند و کار را برای تیم‌های رده سنی سخت‌تر می‌کند. نپال با توجه به سرمایه گذاری که کرده تیم خوبی دارد و در مجموع با تیم‌های آسانی همگروه نیستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان کادرفنی خوبی که دارد. با توجه به پتانسیلی که این تیم دارد و بسیاری از بازیکنان حاضر در جام جهانی نوجوانان و نایب قهرمانی در هند، در این تیم هستند به نظر می‌رسد که یک تیم با استعداد است و با هدایت کادر فنی نماینده مناسبی برای کشورمان باشند تا بعد از یک دوره غیبت از مرحله مقدماتی عبور کند و نتیجه مناسبی را به دست آورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *