رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سومین دوره جشنواره عکس سلفی کارگری برگزار می‌شود

15:18 - 20 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۶۴۸۵
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: سومین دوره جشنواره عکس سلفی کارگری با عنوان "من و کارم" در جهت افزایش ارتباط کارگران با سازمان تامین اجتماعی، برگزار می‌شود.

امیرعباس تقی پور، مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه ، اظهار داشت: ارتباط مستمر با کارگران و دریافت نقطه نظرات این عزیزان به عنوان شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است و تمایل داریم تا آنان نسبت به فعالیت‌ها و رویکرد‌های این سازمان آگاه باشند.

وی افزود: ارتباط نزدیک و بهتر با کارگران کمک می‌کند تا آنان شناخت بهتر و بیشتری از فعالیت‌ها و ماموریت این سازمان داشته باشند.

وی ادامه داد: در مناسبت‌هایی مانند هفته کارگر و هفته تامین اجتماعی، فرصت مناسبی ایجاد می‌شود تا با شرکای اجتماعی سازمان به ویژه کارگران و بیمه شدگان ارتباط برقرار شود. در این راستا مدیران ارشد و استانی در کارخانجات و کارگاه‌ها حضور می‌یابند و با کارگران گفتگو می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل با کارگران و دریافت مطالبات و انتظارات آنان بیان داشت: از آنجایی که کارگران اساس و بنیان تولید هر کشوری محسوب می‌شوند و تولیدات و خدمات مختلفی که در کشور انجام می‌شود حاصل دسترنج این عزیزان است در نتیجه ترویج تولید و رونق آن بی واسطه در اشتغال و زندگی کارگران نیز نقش دارد لذا این سازمان علاوه بر مساعدت‌هایی که به کارفرمایان دارد، به موضوع نیرو‌های شاغل نیز اهمیت می‌دهد و درصدد است نسبت به ترویج مقولاتی مانند تولید، اشتغال تولید، بیمه و ... اقدام کند.

تقی پور در خصوص برگزاری سومین جشنواره عکس سلفی کارگری از سوی تامین اجتماعی گفت: در دوره قبل که این مسابقه برگزار شد شاهد استقبال خوب کارگران از شهر‌ها و استان‌های مختلف بودیم و این موضوع سبب شد تا ارتباط آنان با سازمان تامین اجتماعی مستحکم‌تر شود و اخبار و مسائل این حوزه را پیگیری نمایند. به نحوی که در حال حاضر کارگران در مسائل این سازمان دقت و پیگیری می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال با توجه به سال رونق تولید و تکریم مقوله کار و کارگر، سومین جشنواره عکس سلفی کارگری توسط سازمان تامین اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه چرا عنوان "من کارم را دوست دارم " برای مسابقه عکس سلفی کارگری انتخاب شده است، افزود: یکی از نیاز‌های کشور ما، اهمیت به کار و تلاش است، تا مادامی که کارگران و نیرو‌های شاغل در واحد‌های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی به فعالیت و خروجی کارهایشان اهمیت ندهند شاهد رونق نخواهیم بود؛ اما اگر تولید با علاقه و دوست داشتن انجام شود حتما باعث رونق آن شغل و حرفه خواهد شد.

زمان و جزئیات و نحوه شرکت در این مسابقه در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *