رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیشگیری و مقابله با جرم اقتصادی، هدف ایجاد پلیس امنیت اقتصادی است

8:00 - 21 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۶۲۳۶
رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور گفت:پلیس امنیت اقتصادی یکی از تخصصی‌ترین واحد‌های پلیس است که با هدف پیشگیری و مقابله با جرائم اقتصادی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور گفت:پلیس امنیت اقتصادی یکی از تخصصی‌ترین واحد‌های پلیس است که با هدف پیشگیری و مقابله با جرائم اقتصادی تشکیل شده است.

سردار محمدرضا مقیمی دراین باره اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی کشور یکی از تخصصی‌ترین و واحد‌های رسیدگی کننده به جرائم اقتصادی است که در سطح کشور فعالیت دارد. پلیس امنیت اقتصادی با توجه به نیاز امروز جامعه و برای مقابله با موضوعات و مفاسد اقتصادی از جمله تشدید مقابله با قاچاق و ... راه اندازی شده است.

وی افزود:ما در پلیس امنیت اقتصادی با افزایش هزینه‌های انجام جرم، مجرمان اقتصادی را مورد هدف و آماج حملات خود قرار می‌دهیم و باعث کاهش منفعت ناشی از ارتکاب این نوع اعمال مجرمانه برای آن‌ها خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه با ورود کالای قاچاق به کشور به رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی منتج می‌شود افزود: برای پاسخ دهی به انتظارات و مطالبات از نیروی انتظامی، پلیس امنیت اقتصادی با مأموریت‌های مشخص تشکیل شده است.

مقیمی ادامه داد:یکی از اولویت‌های ما که مردم نیز آن را احساس می‌کنند بحث احساس امنیت اقتصادی نسبی و مطلوب است که تحقق آن باید با مشارکت فعال دولت و پلیس و قوه قضاییه انجام بپذیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *