ارسال نامه به وزارت دارایی برای تعیین تیم بررسی اختلافات مالی دولت و شهرداری تهران

9:17 - 05 خرداد 1394
کد خبر: ۵۱۵۹۵
خبرگزاری میزان: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که شهرداری پایتخت به علت کسری اعتبارات صندوق توسعه ملی از تسهیلات این صندوق برای توسعه حمل و نقل استفاده نمی کند، گفت: اخیرا نامه ای به وزارت دارایی برای تعیین گروهی جهت بررسی اختلافات مالی با دولت ارسال کرده ایم.

ارسال نامه به وزارت دارایی جهت تعیین تیم بررسی اختلافات مالی دولت و شهرداری تهرانمهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با اشاره به امکان شهرداری تهران برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای توسعه حمل و نقل پایتخت، خاطرنشان کرد: از سال ها پیش استفاده از این امکان را پیگیری کرده و یک میلیارد دلار در سال های گذشته از این طریق برای مترو تهران پیش بینی شد.

وی با بیان این که در مطالبات اخیر دیگر از این امکان استفاده نمی کنیم، عنوان کرد: موجودی صندوق توسعه ملی در حال حاضر این اجازه را به ما نمی دهد که از تسهیلات این صندوق برای توسعه حمل و نقل استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که سایر دستگاه هایی که امکان استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی را دارند، پیش از ما قول مساعد استفاده از این تسهیلات را گرفته بودند.، خاطرنشان کرد: در نتیجه شهرداری تهران بستر را برای ورود به این موضوع مساعد ندید.

چمران در پایان با بیان این که اخیرا نامه ای به وزارت دارایی با محتوای بررسی اختلافات مالی شهرداری تهران و دولت ارسال کرده ایم، خاطرنشان کرد: در این نامه درخواست کرده‌ایم گروهی برای بررسی اختلافات تعیین شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *