رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رسوایی آتش‎نشان‎های کلیسای نوتردام؛ ۶ نفر به اتهام تجاوز محاکمه می‎شوند

12:56 - 17 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۵۶۹۴
رسانه‎های فرانسوی می‎گویند که شماری از آتش نشان‎هایی که در خاموش کردن آتش سوزی کلیسای نوتردام شرکت کرده بودند به اتهام تجاوز به یک دختر گردشگر محاکمه خواهند شد.
آبروریزی قهرمانان آتش سوزی کلیسای نوتردام به دلیل تجاوز به یک توریستبه گزارش گروه بین الملل ، پس از گذشت چند هفته از آتش سوزی کلیسای نوتردام،  ۶ نفر از تیم آتش ‎نشان که در نجات این کلیسا نقش به سزایی داشتند به دلیل تجاوز به یک گردشگر در پاریس دستگیر شدند.

دیلی میرور نوشت، فردی که مورد تجاوز این آتش نشانان قرار گرفته دانش آموزی ۲۰ ساله از اسکاندیناوی بوده است. این حادثه به گفته این دختر جوان هفته گذشته رخ داده است.

این خبر زمانی تیتر روزنامه‌های فرانسه شد که تمامی اعضای تیم آتش نشان برای نجات کلیسای نوتردام از تخریب کامل عنوان «قهرمان» را دریافت کردند.

در پی آتش سوزی در کلیسای نوتردام رئیس جمهور فرانسه ۵۰۰ نفر از این تیم آتش نشانی را به نشانه قدردانی به کاخ الیزه دعوت کرد و اعلام کرد که به نشانه تشکر از زحمات آنها در حادثه نوتردام مدال طلا به این افراد اعطا می‎کند.

این در حالی است که هنوز مدت کوتاهی از این سخنرانی و مهمانی قدردانی تیم آتش نشانی نگذشته بود که این دختر گردشگر از سوی ۶ نفر از اعضای این تیم به دلیل تجاوز جنسی شکایت کرد. به گفته شاکی، این حادثه در ایستگاه آتش نشانی در پاریس رخ داده است.

یکی از منابع در پاریس می‎گوید که اسامی مظنونان اعلام نشده است و محکومان متهم به تجاوز و عدم گزارش جرم هستند. گفته می‌شود متهمان در صحنه جرم مشروبات الکل استفاده کرده‎اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *