حمایت ماتیچ از دخه‌آ در برابر انتقادات

18:58 - 14 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۴۹۹۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
نمانیا ماتیچ، هافبک صربستانی شیاطین سرخ از هم‌تیمی اسپانیایی‌اش در برابر انتقادات حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نمانیا ماتیچ در دفاع از داوید دخه‌آ که در چند بازی اخیر منچستریونایتد مرتکب چند اشتباه مهلک شده است، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: بازیکنان در هر بازی ممکن است مرتکب اشتباه شوند، اما وقتی دروازه‌بانی اشتباه می‌کند همه آن را می‌بینند. وقتی هم شما یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان باشید، مردم در سرتاسر جهان بیشتر در مورد اشتباه‌تان صحبت می‌کنند.

وی افزود: وقتی دروازه‌بانی در یک باشگاه کوچکتر مرتکب اشتباهی می‌شود، یکی دو روز در موردش صحبت می‌شود، اما وقتی دخه‌آ اشتباهی می‌کند، در حدود یک هفته در موردش بحث می‌شود. اطمینان دارم که این اشتباهات روی دوران حرفه‌ای داوید تأثیری نمی‌گذارد. همچنین او روزنامه‌ها را نمی‌خواند.

هافبک صربستانی منچستریونایتد تصریح کرد: دخه‌آ یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است و در سال‌های پیش‌رو نیز اینطور خواهد بود. خیلی خوشحال هستم که او را در تیم‌مان داریم. داوید انسان و دروازه‌بانی فوق‌العاده است و احتمالاً بهترین بازیکن من‌یونایتد در چهار یا پنج سال اخیر است. دخه‌آ روی کارش تمرکز کرده و شخصیت خوبی دارد. داشتن چنین بازیکنانی در ترکیب تیم خوب است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *