عملکرد داعش حربه‌ای برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است

10:54 - 02 خرداد 1394
کد خبر: ۵۰۹۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه انگلیسی‌ها بر علیه افکار عمومی مسلمانان در جهان برنامه ریزی می‌کنند و برایشان نیز فرقی میان شیعه و سنی وجود ندارد، یاد آورشد: عملکرد داعش حربه‌ای برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است.

عملکرد داعش حربه‌ای برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است/برنامه‌ریزی انگلیسی‌ها علیه افکار عمومی مسلمانان

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی درباره پیام اخیر مقام معظم رهبری و نظر ایشان در زمینه تفرقه افکنی بین مذاهب و قومیت ها، تصریح کرد: تفرقه بین شیعه و سنی دشمن شماره یک اتحاد میان ملت مسلمان است، زیرا این امر موجب می‌شود دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در عرصه بین الملل تقویت شوند.

نماینده مردم یزد در مجلس نهم با بیان اینکه انگلیسی‌ها بر علیه افکار عمومی مسلمانان در جهان برنامه ریزی می‌کنند و برایشان نیز فرقی میان شیعه و سنی وجود ندارد، یاد آورشد: عملکرد داعش حربه‌ای برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است.

وی ادامه داد: امروزه بهبود وضعیت شیعه و سنی می‌تواند راهبردی استراتژیک برای برون رفت از وضعیت بی ثباتی منطقه به شمار آید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم یاد آورشد: دشمنان جهان اسلام با ایجاد تفرقه سعی دارند تا این وحدت را از میان ببرند.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های فرقه‌ای برای اختلاف افکنی میان شعیان و اهل سنت ترفند و حربه‌ای از پیش تعیین شده برای تفرقه افکنی بین ملت‌های مسلمان است، گفت: جهان استکبار از نشر افکار و مفاهیم اسلامی در غرب وحشت دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *