دنیامالی برای حضور در نشست کنفدراسیون قایقرانی آسیا راهی مالزی می شود

12:57 - 24 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۹۴۳۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
احمد دنیامالی نائب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا به منظور حضور در اجلاس هیئت اجرایی این کنفدراسیون عازم مالزی می شود.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، نشست هیئت اجرائی کنفدراسیون قایقرانی آسیا ۲۶ فروردین در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می‌شود و یکی از اجلاس‌های مهم کنفدراسیون آسیا به حساب می‌آید.

بر همین اساس احمد دنیامالی عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی، نائب رئیس کنفدراسیون آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون عازم مالزی می‌شود.

بررسی و تطبیق اساسنامه کنفدراسیون قایقرانی آسیا با آخرین نسخه اساسنامه فدراسیون جهانی قایقرانی که با مدیریت دنیامالی و همکاری یک گروه ایرانی انجام شده از مهمترین محور‌های این جلسه خواهد بود.

در این جلسه فعالیت‌های انجام شده به دیگر اعضای هیئت اجرائی جهت تصویب ارائه و به فدراسیون‌های ملی عضو کنفدراسیون آسیا ارسال خواهد شد.

با توجه به میزبانی ژاپن در المپیک ۲۰۲۰ جلسه پیش رو به دلیل طرح آخرین گزارش‌های مربوط به این رویداد مهم برای اعضای آسیایی فدراسیون جهانی قایقرانی بسیار حائز اهمیت است.

ارزیابی فنی پیست رشته‌های المپیکی قایقرانی (کانواسپرینت و کانواسلالوم) در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، بررسی جوانب مختلف برگزاری رویداد‌های آزمایشی و اطمینان از لحاظ شرایط فنی و تجهیزاتی المپیک پیش رو از نکات مهم مورد بحث خواهد بود.

بحث بودجه و مسائل بازاریابی کنفدراسیون نیز از دیگر مسائل مهمی است که مورد بحث قرار خواهد گرفت.

سال ۲۰۱۹ برای کنفدراسیون قایقرانی آسیا به دلیل تنوع رویداد‌هایی که در سطح قاره برگزار خواهد شد سالی مهم و تأثیرگذار است و اعضای هیئت اجرائی نیز به دلیل انجام هماهنگی‌های مربوطه سالی پرکار خواهند داشت.

کنفدراسیون قایقرانی آسیا سالیانه دوبار جلسه هیئت اجرائی و یک بار هم جلسه هیئت رئیسه را برگزار می‌کند.

مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا امسال به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود. به همین منظور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی برای بررسی وضعیت میزبانی ایران عازم مالزی است تا با مسئولان آسیایی مذاکراتی داشته باشد.

این دیدار همزمان با برگزاری جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا انجام می‌شود و رئیس فدراسیون قایقرانی با رئیس و مسئولان آسیا مذاکره گفت‌وگو خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *