قطبی: از برخی رفتارها در بازی با استقلال خوزستان ناراحت هستم/ شیمبا با گل‌هایی که زد اعتماد به نفس پیدا کرد

19:42 - 22 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۹۰۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ناراحتم از برخوردهایی که در بازی با استقلال خوزستان اتفاق افتاد و قطعأ برخورد شدیدی با بازیکنانم خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، افشین قطبی پس از برتری تیمش مقابل استقلال خوزستان در دربی خوزستان در نشست خبری بعد از این دیدار به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد که گزیده‌ای از مهم‌ترین صحبت‌های او را در زیر از نظر می‌گذرانید:

*به بازیکنان و تماشاگران فولاد تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند.

*بازی ترکیبی را به خوبی به نمایش گذاشتیم هر چند که از رفتار و اخلاق برخی‌ها در میانه و انتهای بازی خیلی ناراحت هستم و قطعأ با این مسئله برخورد شدیدی خواهم کرد چون می توانستند عکس العمل خوبی داشته باشند. این رفتارها از فولادی که من می‌سازم دور هستند.

*بازی سختی برابر استقلال خوزستان در دربی خوزستان داشتیم البته گل‌های خوبی را مشاهده کردیم و کنار آن هم بازی تاکتیکی به نمایش گذاشتیم. 

*از همه می خواهم که به کمک‌هایشان به مردم سیل‌زده ادامه دهند و همه باید در کنار هم کمک کنیم تا مردم دوباره به زندگی عادی خود بازگردند.

*در زمان‌هایی چرخش توپ‌مان خوب بود و با صبر و حوصله فضاهایی ساختیم که گل اول ما یکی از بهترین‌گل‌هایی بود که از زمان حضور من در فولاد به ثمر رساندیم.

*شیمبا با دو گلی که زد باعث شد تا هم اعتماد به نفسش بالا برود و هم در بازی‌های بعدی کیفیت بهتری را به نمایش بگذارد.

*اعتراضات کنار زمین زیاد بود و صحبتم این بود که کنترل بیشتری صورت بگیرد تا این حواشی هر چه زودتر به اتمام برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *