ویزیت و درمان مردم روستای سیل زده بخش ماژین توسط مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام

15:51 - 21 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۸۸۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام به همراه تیم درمانی پزشکی قانونی استان از مناطق سیل بخش ماژین بازدید و از نزدیک در جریان امور مردم و مشکلات بهداشتی و درمانی قرار گرفت.
ویزیت و درمان مردم روستای سیل زده بخش ماژین توسط مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلامبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، علیزاده مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی ایلام به همراه تیم درمانی پزشکی قانونی ایلام و بیرانوند مدیرکل تعزیرات استان و عضو شورای قضائی استان به نمایندگی از رئیس کل دادگستری از مناطق سیل زده بخش ماژین بازدید و از نزدیک در جریان امور مردم و مشکلات بهداشتی و درمانی آن‌ها قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام با حضور در اسکان مردم سیل زده به انجام معاینه سرپائی و کنترل فشار خون و... پرداخت و دربین آن‌ها دارو‌های مورد نیاز و بسته‌های بهداشتی توزیع نمود.

علیزاده مهاجر همچنین در مسجد واقع در روستای سیل زده رحمت آباد مستقرشد و به ویزیت و درمان مردم این روستا پرداخت.

علیزاده مهاجر با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پزشکی قانونی در طی بارش‌های سیل آسای استان عنوان کرد: دراین ایام کارکنان پزشکی قانونی به صورت شبانه روزی آماده باش بودند و به مردم استان خدمت نمودند. همچنین مرخصی‌های غیر ضروری لغو و پزشکان شاغل در این اداره کل به مناطق سیل زده اعزام شدند و خدمات درمانی ارائه کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *