پرسپولیس بیشتر از ما برای بازی استرس دارد/ می‌توانستیم بیشتر از اینها به پیکان گل بزنیم

6:23 - 24 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۸۶۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: آنقدری که پرسپولیس برای بازی با سایپا استرس دارد ما نداریم، چون آنها می‌خواهند در کورس قهرمانی بمانند.

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان که با برتری ۳ بر یک شاگردان علی دایی به پایان رسید، اظهار داشت: به نظرم بازی خیلی خوبی بود و ما موقعیت‌های زیادی در بازی ایجاد کردیم و حتی می‌توانستیم بیشتر از اینها به پیکان گل بزنیم.

وی افزود: این بازی ۶ امتیازی بود و از اینکه توانستیم به برتری برسیم بسیار خوشحالیم. البته ما یک بازی عقب افتاده دیگر هم با ذوب‌آهن داریم که اگر امتیاز آن بازی را هم بگیریم، می‌توانیم شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. بازی‌های بعدی ما همه سخت است، اما در نیم‌فصل دوم تیم سایپا شخصیت بهتری پیدا کرده است.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در مورد بازی بعدی این تیم مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر تصریح کرد: بازی با پرسپولیس همیشه خاص است. بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و هر دو تیم به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارند. البته فکر می‌کنم آنقدر که پرسپولیس برای این بازی استرس دارد ما نداریم، چون آنها می‌خواهند در کورس قهرمانی بمانند.

رضاوند در پایان درباره پرداختی‌های باشگاه به اعضای تیم خاطرنشان کرد: ما تا الان ۵۰ درصد از مطالبات خود را گرفتیم و قرار بوده ۲۰ درصد دیگر هم بدهند، ولی تا الان خبری نشده و چیزی به پایان بازی‌ها هم نمانده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *