هنوز هم متعجبم که چرا من را نادیده گرفتند/ آدم کینه‌ای نیستم

8:36 - 20 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۸۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
علی ثمری پرتابگر تیم ملی گفت: این نخستین بار است که در پنج سال اخیر جایی در ترکیب تیم ملی دوومیدانی در مسابقات برون مرزی ندارم.

علی ثمری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عدم حضورش در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا اظهار داشت: از شانس بد من درست یک ماه پیش از آغاز مسابقات دوومیدانی آغاز فصل دچار آسیب‌دیدگی شدم و همین امر باعث شد تا مقداری در تمریناتم خلل ایجاد شود ، نتوانم به خوبی تمرین کنم.

وی افزود: به هر حال این نخستین بار است که در پنج سال اخیر جایی در ترکیب تیم ملی دوومیدانی در مسابقات برون مرزی ندارم و این سئوال برایم پیش می‌آید آیا من آنقدر ضعیف بودم که اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی به این راحتی من را نادیده گرفتند؟ به هر حال این دوران هم تمام می‌شود.

ثمری در ادامه تصریح کرد: در مسابات رکوردگیری با وجود آسیب دیدگی رکورد خوبی را ثبت کردم و توقع‌ام بر این بود با توجه به عملکرد خوب گذشته‌ام مسئولان سازمان تیم‌های ملی یک شانس دوباره‌ای را به من بدهند اما به دلایل مختلف از انجام این کار سرباز زدند. حتی در جریان تمرینات رکورد ۱۹ متر را هم پرتاب کردم اما این هم از شانس بد بود که جایی در ترکیب تیم ملی ندارم . به هر حال من آدم کینه‌ای نیستم و برای ملی‌پوشان در آسیایی دوحه آرزوی موفقیت می‌کنم.

ملی پوش پرتاب وزنه در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: هدف اصلی من ورودی رقابت‌های قهرمانی جهان است و به صورت کتبی از اعضای سازمان تیم‌های ملی درخواست کرده‌ام تا پس از بازگشت از آسیایی دوحه از من یک رکوردگیری به عمل بیاورند تا بتوانم از این طریق در مسابقات برون مرزی شرکت کنم و سهمیه رقابت‌های جهانی را کسب کنم. تلاش می‌کنم به این امر جامه عمل بپوشانم و می‌خواهم با این کار به دیگران بگویم هنوز هم من برای خودم کسی هستم. در این مدت تمام هزینه‌هایم را خود پرداخت کردم و هیچ یک از مسئولان فدراسیون خم به آبروی مبارک‌شان نیاوردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *