سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان معارفه شد

18:18 - 18 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۸۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور مدیر کل زندان‌های استان، معاونین، مدیران ستادی و روسای زندان‌های سطح استان مراسم معارفه سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان برگزار شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، با حضور مدیر کل زندان‌های استان، معاونین، مدیران ستادی و روسای زندان‌های سطح استان مراسم معارفه سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیر کل زندان‌های استان با تبریک حلول ماه مبارک شعبان، فرارسیدن سال نو باستانی وتجلیل ازخدمات ارائه شده از سوی رشیدی معاون اسبق سلامت واصلاح تربیت گفت: در تعطیلات نوروز با بازدید و بازرسی‌های که از تمامی ندامتگاه‌ها و مراکز تابعه استان داشتیم شاهد آمادگی کامل و حضور مناسب پرسنل در ندامتگاه‌ها بودیم که این امر ناشی از برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب مسئولین و همکاران می‌باشد که امید است با تحولات مثبت و سازنده در سال جدید با عنایت الهی خدمات رسانی در عرصه زندانبانی را در بهترین حالت ممکن به منصه ظهور برسانیم.

مصطفی محبی در ادامه با اشاره به رسالت معاونت سلامت، اصلاح و تربیت در سطح زندان‌های کشور؛ این معاونت را یکی از مهمترین مولفه‌های انگیزه ساز فعالیت‌ها در حیطه زندانبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد:همانگونه که در وظایف سازمانی این معاونت و درحکم سرپرستی تاکید شده است اداره بهداشت و درمان، فرهنگی و تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی، مددکاری، مرکز مراقبت پس از خروج و زیر شاخه‌های مربوطه، طبعاً اصلی‌ترین اهداف سازمان زندان‌های کشور را عهده دار هستند؛ چه واحد مددکاری که در آن مددکار می‌تواند مهره‌ای اساسی درایجاد آرامش روانی در جو زندان باشد و چه واحد بهداشت و درمان که شاخص‌های استاندارد زندانبانی در سطح بین المللی در زمینه‌های سلامت زندانیان، آمار بیماری‌های پرخطر و میزان خودکشی و خود زنی و …….. می‌باشد.

وی در ادامه بر حساسیت بیشتر در رصد همکاران و ارزش گذاری اقدامات از سوی آنان اشاره کرد و تاکید کرد: تفکیک قایل شدن بین کارمندان در زمینه‌های شغلی و گوش زد نمودن کم و کاستی‌های مورد انتظاربا تکنیک‌های خاص مدیریتی و مثمر ثمر یک ابزار مهم در ارتقای سیستم اداری می‌باشد که نباید در بین مسئولین مغفول یا مورد انفعال قرار بگیرد.

اسمعیلی سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت نیزدر این مراسم افزود: سطح ونوع انتظارات از سازمان‌ها و ادارات در نظام اداری ملی از سوی مسئولین بالا دست کاملا دچار تحول شده است که لازمه برآورده نمودن این سطح از انتظارات داشتن علم روز مدیریت و همچنین آگاهی و اشراف به این انتظارات است که می‌بایست تمامی همکاران با آن آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی به بیان لزوم داشتن اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در انجام سیاست‌های زندانبانی نیز پرداخت و نداشتن اهداف در سه سطح را آفت هر شغل و حرفه‌ای خواند و گفت: انضباط کاری، حضور مستمر و مفید، همکاری و هم یاری داشتن که منجر به کار و فعالیت واقعی در کف زندان‌های استان صورت گیر تنها ملاک ارشمند ما در برآورد فعالیت‌ها خواد بود.

در پایان رستمی معاون اداری و مالی اداره کل زندان‌های استان با قرائت لوح انتصاب و اهداء این لوح از سوی مدیر کل؛ اسمعیلی به عنوان سرپرست معاونت اصلاح وتربیت معارفه شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *