رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حواشی از تیم ملی هندبال جدا می‌شود؟/ پاکدل و یک انتخاب حساس

11:19 - 18 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۵۹۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس فدراسیون هندبال قصد دارد از یک مربی داخلی برای هدایت تیم ملی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، با مشخص شدن رئیس فدراسیون هندبال انتظار می‌رود در چند روز آینده سرمربی تیم ملی هندبال نیز معرفی شود. در همین ابتدای کار پاکدل در فدراسیون هندبال وی با چالش سخت و مهم انتخاب سرمربی تیم ملی روبرو شده و شاید مرور اتفاقاتی که در گذشته برای تیم ملی هندبال رخ داده می‌تواند یک نقشه راه برای پاکدل باشد.

در گذشته صحبت‌های زیادی در خصوص وجود بازیکن‌سالاری در تیم ملی مطرح می‌شد، صحبت‌هایی که می‌توان بخش قابل توجهی از آن را در اتفاقاتی که برای تیم ملی هندبال در سال‌های گذشته رخ داده دید و به همین دلیل مربی می تواند در تیم ملی موفق باشد که در وهله اول از نام‌ها هراسی نداشته باشد و هر بازیکنی که برای پیراهن تیم ملی اهمیتی قائل نبود کنار بگذارد.

در شرایط فعلی که تیم ملی هندبال شانسی برای صعود به المپیک ندارد شاید یک تغییر نسل در این تیم بتواند هندبال ایران را در سال‌های آینده در مسیر موفقیت قرار دهد اما آیا سرمربی آینده تیم ملی هندبال جرات چنین ریسکی را دارد؟ با توجه به این که تیم قطر از بازیکنان چند ملیتی استفاده می‌کند و تیم‌هایی همچون کره جنوبی و ژاپن هم شرایط بهتری نسبت به تیم ایران دارند توجه به بازیکنان جوان می‌تواند یک تصمیم عاقلانه برای سرمربی آینده تیم ملی باشد.

شنیده می شود پاکدل تصمیم دارد از مربی داخلی برای هدایت تیم ملی هندبال استفاده کند. با توجه به وضعیت اقتصادی که در ورزش کشور وجود دارد یکی از دلایل انتخاب مربی داخلی می تواند همین موضوع است اما کدام مربی داخلی توانایی هدایت تیم ملی هندبال را دارد؟

باید دید پاکدل قصد دارد از کدام مربی برای هدایت تیم ملی هندبال استفاده کند اما هر مربی که روی نیمکت تیم ملی بنشیند باید در وهله اول بتواند حاشیه‌های این تیم را مدیریت کند و پس از آن به مسائل فنی فکر کند در غیر این صورت نباید امیدی به بهبود وضعیت تیم ملی داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *