برای استفاده از VAR در لیگ برتر ۳ تا ۶ ماه دیگر زمان نیاز داریم/ پیشنهاد برگزاری بازی بین قهرمان‌های لیگ‌های فوتبال ایران و قطر داده شد

15:29 - 17 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۳۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: همه سعی خود را می‌کنیم که از فصل آینده سیستم کمک داور ویدئویی را اجرا کنیم و برای رسیدن به این هدف 3 تا 6 ماه زمان نیاز داریم.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص سفر او و برخی از اعضای فدراسیون فوتبال به قطر و دیدار با مسئولان فوتبال این کشور اظهار داشت: فیفا یک کارگاه آموزشی برای VAR برگزار کرد که در آن شرکت کردیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه استفاده از VAR چه زمانی در لیگ برتر ایران اجرایی می‌شود تصریح کرد: ما یکسری کار‌ها را انجام دادیم و حتی به صورت آفلاین چند بار این سیستم را تست کردیم که بار آخر در دربی بود. هنوز هم کار‌هایی داریم که باید آنها را انجام دهیم. تجهیزاتی برای اجرای این سیستم نیاز داریم و همه این‌ها چیزی حدود سه تا شش ماه زمان می‌برد. با این وجود همه سعی خود را می‌کنیم که از فصل آینده سیستم کمک داور ویدئویی را در لیگ برتر اجرا کنیم.

وی همچنین درباره دیداری که با مسئولان لیگ ستارگان قطر هم داشتند، تصریح کرد: جلساتی را هم با مسئولان لیگ ستارگان قطر داشتیم که در آن درباره نحوه برنامه ریزی آنها و تقویم لیگ قهرمانان آسیا و ... به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختیم ضمن اینکه پیشنهاد داده شد تا قهرمان لیگ برتر ایران و لیگ ستارگان قطر بعد از پایان لیگ‌های دو کشور با هم یک بازی داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *