استخر آزادی دردسرساز شد/ احتمال استعفای دسته‌جمعی مسئولان فدراسیون شنا

14:28 - 17 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۳۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
احتمال دارد مسئولان فدراسیون شنا در اعتراض به این که استخر مجموعه ورزشی آزادی از این فدراسیون گرفته شده از سمت‌هایشان استعفا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، با تصمیم مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، استخر مجموعه ورزشی آزادی از فدراسیون شنا گرفته شد و همین مسئله باعث شد مسئولان فدراسیون شنا نسبت به این موضوع موضع گیری کنند.

در همین رابطه امروز (شنبه) محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به وزارت ورزش رفت و با سلطانی‌فر و داورزنی ملاقات‌هایی را انجام داد. داورزنی به رضوانی اطمینان خاطر داد که مشکل اتسخر آزادی رفع می‌شود و این استخر دوباره در اختیار فدراسیون شنا قرار خواهد گرفت اما وزیر ورزش عنوان کرده که این موضوع را بررسی می‌کند و قولی بابت این موضوع به رضوانی نداده است.

شنیده می‌شود اگر استخر مجموعه ورزشی آزادی از فدراسیون شنا گرفته شود رضوانی و سایر مسئولان فدراسیون شنا و همین ظور کادر فنی تیم‌های ملی شنا، شیرجه و واترپلو به صورت دسته‌جمعی استعفا خواهند کرد.

 باید دید در نهایت چه اتفاقی برای استخر آزادی رخ خواهد داد و آیا فدراسیون شنا می‌تواند بار دیگر این استخر را در اختیار بگیرد یا خیر.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *