رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صالحی امیری: تیم امید مسئله فوتبال نشده است/ کسب سکو در المپیک ۲۰۲۰ است که هدف آرمانی ما به شمار می‌رود

10:08 - 17 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۱۶۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مسئله تیم امید به مسئله بلندمدتی تبدیل شد که آزاردهنده بود و اینکه چرا در مسیر توجه به فوتبال، تیم امید دیده نمی‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ، سیدرضا صالحی امیری در گفت‌وگو با رادیو ورزش صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*سال گذشته برای نخستین بار برنامه استراتژیک کمیته را تصویب کردیم که از ابتدای ۹۸ تا ۱۴۰۲ مبنای عمل کمیته خواهد بود.

*از روزمرگی خارج شده‌ایم و در چارچوب برنامه پیش می‌رویم. در سال ۹۸ باید برای کسب سهمیه در فدراسیون‌ها حداکثر آمادگی شکل بگیرد تا در این صورت باید پشتوانه مالی ایجاد شود.

*کسب سکو در المپیک ۲۰۲۰ است که هدف آرمانی ما به شمار می‌رود.

*توجه به نیازهای فدراسیون‌ها به ویژه سخت‌افزارها بسیار مهم است. فدراسیون‌ها نیاز به تکنولوژی، ابزار جدید و استاندارد نیاز دارند که به روز باشد و در عرصه بین‌المللی به آنها کمک کند.

*تولید بسیاری از وسایل را در داخل نداریم و مجبوریم وارد کنیم.

*توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی از دیگر موارد است. تربیت انسان‌های اخلاق مدار با مرام پهلوانی از دیگر مواردی است که ورزش را بستری برای توسعه انسانی می‌دانیم.

*استفاده از ظرفیت همه فرصت‌های موجود از دیگر برنامه‌های ما در سال ۹۸ است زیرا با انسجام و وفاق به توسعه عالی به کسب سکو و سهمیه خواهیم رسید.

*سیاست من این است هیچگاه وارد حاشیه نشوم.

*با وزیر ورزش تصمیم گرفتیم وارد حاشیه نشویم و انرژی را برای رسیدن به قله صرف کنیم. اگر تمام تلاش‌های ما به رضایت مردم و لبخند آنها منجر نشود فاقد اعتبار است.

*مسئله تیم امید به مسئله بلندمدتی تبدیل شد که متاسفانه آزاردهنده بود. مسئله مهم اینکه چرا در مسیر توجه به فوتبال، تیم امید دیده نمی‌شود.

*بررسی‌های ما نشان می‌دهد تیم امید مسئله فوتبال نشده است به همین دلیل باید در کنار باشگاه‌ها، تیم امید را به عنوان یک ظرفیتی که می‌تواند ملی‌ساز آینده باشد، دید.

*اگر باشگاه‌ها همکاری می‌کردند در تیم امید وضعیت بهتری داشتیم. آنها هم مشکلات خاص خود را دارند و چون هزینه پرداخت می‌کنند، احساس می‌کنند بازیکن باید تمام وقت در اختیار آنها باشد.

*من و وزیر ورزش از نزدیک جلساتی در وزارتخانه داشتیم و جلساتی با مسئولان تیم داشتیم. آنها قول دادند تیم را برای رسیدن به هدف آماده کنند بنابراین برای رسیدن به هدف در نوع نگاه به تیم نیازمند بازنگری هستیم. 

*روز سه‌شنبه قبل از سال جدید ۲۰۰ میلیون تومان تیم را شارژ کردیم. از منظر حمایتی چه تاج، چه وزیر و چه ما کوتاهی نخواهیم کرد، اما نگاه به تیم باید تغییر کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *