رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تا هفته آینده دبیر فدراسیون را معرفی می‌کنیم/ گراسا از ما به خوبی استقبال کرد

9:18 - 17 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۱۱۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال گفت: تا یک هفته آینده دبیر فدراسیون را حتما معرفی خواهیم کرد.

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دیدارش با آری ‌گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال اظهار داشت: جلسه مثبتی با آری‌ گراسا داشتیم و با توجه به این که برخورد اولی بود که با او داشتیم استقبال خوبی از ما صورت گرفت. در این جلسه گراسا از خدمات داورزنی تمجید کرد.

وی ادامه داد: در جلسه با گراسا درخواست‌هایمان را با او در میان گذاشتیم و رئیس فدراسیون جهانی والیبال هم نسبت به این درخواست‌ها نظر مثبت داشت. از گراسا دعوت کردیم در یکی از میزبانی‌های ایران در لیگ ملت‌ها به کشورمان سفر کند. همچنین اعلام کردیم که به دنبال میزبانی رقابت‌های والیبال جوانان جهان هستیم. قبلا هم ایران به دنبال میزبانی این رقابت‌ها بود اما امیر بحرین در ملاقاتی که با گراسا داشت توانست این میزبانی را برای کشورش بگیرد. قرار شد همه درخواست‌های خود را به صورت مکتوب به فدراسیون جهانی ارسال کنیم و امیدوارم با همه آنها موافقت شود.

سرپرست این فدراسیون در مورد این که چه زمانی دبیر این فدراسیون معرفی می‌شود گفت: تا یک هفته آینده دبیر فدراسیون را حتما معرفی خواهیم کرد. البته بدون حضور دبیر هم کار را زمین نگذاشتیم ضمن این که ما مذاکرات زیادی با گزینه‌های مختلف داشتیم و باید کسی را انتخاب کنیم که در مدتی که در فدراسیون حضور دارد حداقل مشکلاتی ایجاد نکند و بتواند مثمرثمر باشد.

داوری در پایان درباره این که چه زمانی ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال آغاز می‌شود، تصریح کرد: هنوز از طرف وزارت ورزش دستوری در این خصوص صادر نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *