رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش ۴۰ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری/محور‌های چالوس و هراز به سمت تهران یکطرفه هستند/توصیه‌های پلیس به مسافران

10:36 - 15 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۸۱۴
با پایان یافتن تعطیلات نوروزی حجم تردد در محورهای مواصلاتی برون شهری کشور که در چند روز گذشته به طور متوالی کاهش داشت، افزایش داشته است و بازگشت مسافران و تردد در جاده ها به اوج خود رسیده است.

به گزارش گروه جامعه ، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز پانزدهم فروردین به این شرح است:

بارش باران:
استان‌های اصفهان و چ. و ب. (اکثر محورها)

ترافیک:
۱-شمال به جنوب محور هراز محدوده تونل شماره (۱) پنجاب و لاریجان نیمه سنگین، طول محور پرحجم و روان
۲-شمال به جنوب محور کرج-چالوس، طول محور پرحجم و روان
۳-شمال به جنوب محور فیروزکوه، طول محور پرحجم و روان
۴-شمال به جنوب محور رشت به قزوین محدوده‌های امام زاده هاشم تا پل عوارضی نیمه سنگین

سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تا ساعت ۱۵:۰۰
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۶

بارش برف:
استان آشرقی محور ملکان به میاندوآب

بارش باران:
استان آشرقی محور مراغه –هشترود

استان خراسان رضوی محور سرولایت -قوچان

ترافیک:
۱-شمال به جنوب محور هرازمحدوده‌های پارک جنگلی آمل، تونل شماره (۱) پنجاب، کهرود، وانا، لاریجان و سه راهی لاسم- نیمه سنگین وطول محور پرحجم و روان

۲-شمال به جنوب محورکرج-چالوس محدوده‌های مرزن آباد، هزارچم، پل زنگوله، تونل تکاور، تونل کندوان- نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان

۳-شمال به جنوب محوررشت به قزوین محدوده‌های منجیل، رودبار و پلیس راه رشت به قزوین تا پل عوارضی نیمه سنگین

۴-استان گیلان محور سیاهکل به سنگر- نیمه سنگین

۵-محور قم به تهران طول محور پرحجم و روان

۶-محور‌های کرمانشاه به همدان و همدان به تهران طول محور پرحجم و روان

سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: محور هراز از شمال به جنوب از ساعت ۱۸ بازگشایی می شود
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۴

سردار سید کمال هادیان‌فر در حاشیه بازدید از محور هراز با اشاره به تلاش سازمان راهداری و پلیس برای بازگشایی این محور گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته یک لاین این محور از ساعت ۱۸ از شمال به جنوب بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به بازگشایی محور چالوس از ساعت ۱۳ امروز گفت: هم اکنون بار ترافیک در این محور روان است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر آغاز دور جدید بارش‌ها از پس فردا از تمامی مسافران خواست طی امروز و فردا از استان‌های شمالی به سمت تهران باز گردند تا با بار ترافیکی پس فردا مواجه نشوند.

وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ۱۳:۰۰
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۴

بارش باران:
محور کرج- چالوس (ارتفاعات)

ترافیک:
۱-شمال به جنوب محور هرازمحدوده‌های پارک جنگلی آمل، تونل شماره (۱) پنجاب، کهرود، وانا، لاریجان و سه راهی لاسم- نیمه سنگین وطول محور پرحجم و روان
۲-شمال به جنوب محورکرج-چالوس محدوده‌های مرزن آباد، هزارچم، پل زنگوله، تونل تکاور، تونل کندوان، پیچ سرهنگ و آدران- نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان
۳-شمال به جنوب محوررشت به قزوین محدوده‌های منجیل، رودبار و پلیس راه رشت به قزوین تا پل عوارضی نیمه سنگین
۴-استان گیلان محور سیاهکل به سنگر- نیمه سنگین

سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

ریزش کوه در محور اردل به دوازده امام
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۶

ریزش کوه محور ارتباطی شهر اردل به روستای دوازده امام را مسدود کرد.رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردل گفت: به دنبال بارش‌های سیل آسای اخیر، ریزش کوه در کیلومتر ۹ محور ارتباطی شهر اردل به روستای دوازده امام برای دومین بار در طول یک هفته گذشته رخ داد.

عالیپور افزود: هم اکنون نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال بازگشایی مسیر هستند.

وی گفت: افرادی که قصد تردد از این محور ارتباطی به روستا‌های دوازده امام را دارند، می‌توانند از جاده جایگزین روستای دوازده امام - سرچاه - ممسنی - هفت پیران - شهر اردل استفاده کنند.

محورهای چالوس و هراز به سمت تهران یکطرفه هستند
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۴

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر گزارشات دریافتی هم اکنون بارش برف در ارتفاعات محور کرج -چالوس و بارش باران در اکثر محورهای استان‌های اصفهان و کرمان و محور تربت حیدریه - مشهد در استان خراسان رضوی و محور فردوس - بشرویه در استان خراسان جنوبی گزارش شده است.
وی به ترافیک محورهای کشور اشاره کرد و گفت: برابر گزارشات دریافتی بار ترافیکی در شمال به جنوب محور هراز محدوده های تونل شماره یک، پنجاب و لاریجان نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به محور کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: شمال به جنوب محور چالوس محدوده های مرزن آباد، پل زنگوله، تونل تکاور و آدران بار ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. همچنین شمال به جنوب محور فیروزکوه در تمام مسیر ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
وی در خصوص محور رشت - قزوین گفت: شمال به جنوب محور رشت به قزوین محدوده‌های امامزاده هاشم تا پل عوارضی ترافیک نیمه سنگین است و در سایر محورهای کشور ترافیکی روان را شاهدیم.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا مجددا تاکید کرد: بنا بر هماهنگی انجام شده و اطلاع رسانی صورت گرفته محورهای چالوس و هراز از سمت شمال به سمت تهران یک طرفه هستند و مأموران پلیس راه با هرگونه تخلف در طول این مسیرها به طور جدی برخورد می کنند.

مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد افزایش ۴۰ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری نسبت به روز گذشته
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۷

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۵۹ ترددشمار فعال در محور‌های برون شهری، حاکی از افزایش ۴۰.۴ درصدی تردد نسبت به روز گذشته است.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

ترافیک در محور هراز و و چالوس روان است
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۵

رئیس پلیس راه مازندران درباره برقراری محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کوهستانی افزود: ظهر امروز جاده هراز از رودهن به سمت شمال بسته می‌شود و از ساعت ۱۴ به سمت تهران یک طرفه خواهد شد و جاده چالوس هم از ساعت ۱۵ امروز به سمت کرج یک طرفه می‌شود.
سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: آمد و شد تریلی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب امروز و فردا در جاده سوادکوه و حرکت کامیون تا روز شنبه در محور هراز ممنوع است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *