شفر: هر مشکلی باشد، در اتاق خودمان حل می‌کنیم نه در جمع مردم/ فردی که بحث نژادپرستی را مطرح کرده باید به زندان برود!

15:04 - 13 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۶۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما یک تیم فوتبال هستیم و هر مشکلی هم باشد، در اتاق خودمان حل می‌کنیم نه در جمع مردم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار نظرهایی انجام داد که گزیده‌های آن را در زیر از نظر می‌گذرانید:

*ما یک تیم فوتبال هستیم و فردا هم بازی داریم و هر مشکلی هم باشد، در اتاق خودمان حل می‌کنیم نه در جمع مردم.

*من از نژادپرستی متنفرم و این به حدی است که نمی‌خواهم راجع به آن حرف بزنم. فردی که بحث نژادپرستی را مطرح کرده باید به زندان برود! 

*این نوع حملات راجع به تیم و کادر من خیلی انجام شده است، اما این بار زیاده‌روی شد و باید از این فرد شکایت شود.

*شاید تیم‌هایی همچون سپاهان و پرسپولیس در حال حاضر صد درصد آماده باشند، اما تیم ما با توجه به تغییراتی که داشته به 80 درصد آمادگی در حال حاضر رسیده است. ما برای آینده کار می‌کنیم و من می‌خواهم که استقلال شماره یک ایران و آسیا باشد.

*با همه‌ی مشکلاتی که وجود دارد کسی نمی‌تواند بین هواداران ما مشکل ایجاد کند. در واقع ما چه برنده شویم و چه ببازیم بهترین هواداران را داریم. 

*با همه‌ی مشکلاتی که وجود دارد کسی نمی‌تواند بین هواداران ما مشکل ایجاد کند. در واقع ما چه برنده شویم و چه ببازیم بهترین هواداران را داریم. 

*ما هنوز شانس قهرمانی داریم، چرا که فاصله‌مان با صدر جدول پنج امتیاز است و هفت بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است. 

*در خصوص باقری باید با کادر پزشکی صحبت کنم، هرچند که او فعلاً نمی‌تواند در تمرینات حضور داشته باشد. در خصوص سایر مصدومان هم باید با دکتر و فیزیوتراپ تیم صحبت کنم و سپس نظر قطعی بدهم. فردا برای صیاد‌منش زود است که بازی کند. یکی از مشکلات ما در بازی قبلی این بود که قدرت این بازیکن جوان را از دست دادیم. او برای حضور در ترکیب نه 99 درصد، بلکه باید صددرصد آماده باشد و امیدوارم مقابل الهلال بازی کند.

*در خصوص باقری باید با کادر پزشکی صحبت کنم، هرچند که او فعلاً نمی‌تواند در تمرینات حضور داشته باشد. در خصوص سایر مصدومان هم باید با دکتر و فیزیوتراپ تیم صحبت کنم و سپس نظر قطعی بدهم. فردا برای صیاد‌منش زود است که بازی کند و امیدوارم مقابل الهلال بازی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *