طغیان ۴ رودخانه در لرستان/ منازل مسکونی در مسیر طغیان رودخانه کرگانه تخریب شدند

18:00 - 12 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۴۰۵
معاون عمرانی استاندار لرستان گفت:چهار رودخانه کهمان، خرم رود و کرگانه و رودخانه ماسول (خارج از محدوده شهر) از ساعت ۶ صبح امروز لغیان کردند و در چند نقطه به مناطق مسکونی وارد شده اند. رودخانه کرگانه در مسیر خود ساختمان های زیادی را تخریب کرده و همچنان هم به این تخریب ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، احمد مراد پور در گفتگوی زنده شبکه خبر درباره آخرین وضعیت سیلاب در لرستان گفت: چهار رودخانه کهمان، خرم رود و کرگانه و رودخانه ماسول (خارج از محدوده شهر) از ساعت ۶ صبح امروز لغیان کردند و در چند نقطه به مناطق مسکونی وارد شده اند. رودخانه کرگانه در مسیر خود ساختمان های زیادی را تخریب کرده و همچنان هم به این تخریب ادامه می دهد.

مراد پور افزود: برای تخلیه منازل مسکونی از چند روز پیش اعلام کرده بودیم که منازل خود را تخلیه کنند تعدادی تخلیه نکردند بیشتر مشکل ما همین افراد است که تخلیه نکرده بودند. و اکنون نیرو‌های امدادی و سپاه و در منطقه مستقر شده اند. تقریبا وضعیت در حال کنترل است.

وی گفت: بر اساس اعلام هواشناسی از همین ساعات باید بارندگی ها کاهش یابد ولی با توجه به اینکه این رودخانه‌ها حوزه آبریز وسیعی دارند و ممکن است تا چند ساعت بعد حجم سیلاب‌ها ادامه یابد.

وی تاکید کرد: مشکل ما در خیابان‌ها ساحلی رودخانه‌ها است و در سایر نقاط شهر مشکلی نداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *