سیلاب بخش وسیعی از لرستان را زیر آب برده است/ امداد رسانی به «معمولان» فقط از طریق هوایی امکان پذیر است

11:16 - 12 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۳۷۵
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در «نور آباد» و «خرم آباد» حجم وسیعی از منازل مسکونی و تجاری در مسیر رودخانه زیر سیلاب رفتند. حد فاصل روستاهای خرم آباد را سیلاب فرا گرفته است همچنین حد فاصل خرم آباد «پل دختر» نیز زیر آب رفته است.

غلامرضا آقا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه درباره آخرین وضعیت سیل در استان لرستان گفت: در نور آباد و خرم آباد حجم وسیعی از منازل مسکونی و تجاری را در مسیر ورودخانه زیر سیلاب رفتند. حد فاصل روستاهای خرم آباد را سیلاب فرا گرفته است همچنین حد فاصل خرم آباد پل دختر نیز زیر آب رفته است.

وی در ادامه افزود: سیلاب امروز لرستان بی سابقه بود. در مسیر راه آهن جنوب لرستان نیز رانش زمین داشته ایم که باعث شد مسیرراه آهن مسدود شود. سیلاب نیز باعث شده در مسیر راه آهن خرم آباد دورود با مشکل مواجه شویم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: جاده خرم آباد کاملا زیر آب رفته است. ارتباط شهر معمولان با خرم آباد و پل دختر قطع شده است. خدمات رسانی به معمولان فقط به صورت به صورت هوایی امکان پذیر است. نگران سرری سد مروک دورود هستیم ولی این افزایش آب و سیلاب ناشی از سرریز شدن سدها نیست و صرفا به دلیل طغیان رودخانه ها و بارش شدید باران بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *