دنده عقب عامل بسیاری از تصادفات است

14:22 - 08 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۵۸۳۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رییس اجراییات پلیس راهور فاتب بیان داشت: با ورود مهمانان از سراسر کشور به تهران، موج جدیدی از سفر‌ها نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه جامعه ، سرگرد نصیر ملا، گفت: گاهی اوقات مشاهده می‌شود عزیزانی که از شهرستان به تهران سفر می کنند به جهت عدم آشنایی به معابر، بخصوص معابر بزرگراهی اقدام به حرکت با دنده عقب برای دسترسی به خروجی‌های بزرگراه‌ها می‌نمایند.

وی افزود: تخلف حرکت با دنده عقب در معابر بزرگراهی به شکل بالقوه زمینه بروز تصادفات سنگین منجر به جرح و فوت را در بزرگراه‌ها فراهم می‌نماید؛ لذا از هموطنان عزیز خواهش میکنم در صورت عبور از خروجی مد نظر به هیچ عنوان اقدام به حرکت با دنده عقب ننموده و ضمن ادامه حرکت، از اولین رمپ یا لوپ پیش رو استفاده و ضمن برگشت به مسیر درست از خروجی مد نظر استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که در ایام نوروز نیز همچون سایر روز‌های سال دوربین‌های ثبت تخلفات از جمله دوربین‌های کنترل سرعت فعال بوده و تخلفات مربوطه را ثبت و ضبط خواهند نمود.

همکاران ما در اداره اجرائیات پلیس راهور فاتب بصورت مستمر در ایام نوروز تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌های سطح شهر را بررسی و نسبت به ثبت تخلفات در سامانه پلیس راهور اقدام خواهند نمود؛ بنابراین انتظار میرود رانندگان عزیز تهرانی و میهمانان نوروزی در رعایت قوانین و رانندگی معقول اهتمام داشته تا انشالله نوروز بی خطری را همراه با خانواده سپری نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *